Gå til innhold

Nei, nå gir jeg meg..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

...........nå er jeg kvalm..............................................................................................................................................................................................................................................AT JEG ALDRI LÆRER!!!!!!!!!!!

Ha en fortsatt hyggelig kveld jenter, nå skal jeg gå meg en tur og riste berlinerbollene helt ned i kneskålene...........før jeg stuper til sengs, som en sekk full av smult............................................................................................................................................................NATTA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg skal se på frustrerte fruer.

Skrevet

Og jeg skal se på CSI, med det bryr vel dere andre midt i.....

Skrevet

Jeg skal stryke klær og se på Frusterte Fruer, jeg ;-) På jobb i dag var det noen som begynte å fleipe om at jeg var en god Bree-kopi... (de greier tydeligvis å huske at jeg har vært tynn en gang i tiden..) og det værste var at jeg jo nesten tok det som et kompliment, he, he ;-)))))

Skrevet

Natta:) En kan jo ikke lære når en vet det er så godt:)) Sov søtt!! Tror jeg tar kvelden her jeg og,ser det er noen som har lyst og snakke litt med mammaen;) Ha en god natt,alle sammen,spesielt til dere med syke små..måtte de sove seg friske:))

Skrevet

Jeg ser også på CSI, bare ikke i dag... for jeg så på fruene sist tirsdag og da må jeg bare kikke litt i dag. Men det er mannen min som sitter med fjernkontrollen nå... Så mulig det blir CSI. Jeg får nemlig ikke ha både pcen og fjernkontrollen...

Skrevet

Nå er det jammen natt for meg også. Godt jeg ikke ser på de frustrerte, da kunne jeg ikke lagt meg nå selv om jeg er trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...