Gå til innhold

Jeg er så redd.. :( (syteinnlegg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg har ingen symptomer. Og merker ikke noe til graviditeten. Ingenting. Hadde en MA sist jeg var gravid. Og er livredd for det nå også. Håper jeg kan få tidlig ultralyd.........er det bare meg som er redd for at det går galt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neida, vi er nok alle litt bekymra i begynnelsen. jeg ønsket meg noen symptomer, merket ingenting før 6 uke... nå er jeg kjempekvalm.. så vær forsiktig med hva du ønsker deg;)

går nok bra skal du se, oddsen er på din side;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo egentlig ganske veteran siden jeg venter mitt 4 barn...hehe...men er like redd som deg. Tenker hele tiden på at det ikke må komme blod. Sjekker papiret hver gang jeg er på do. Jeg har hatt litt stikkinger nederst i magen, murring i korsryggen, tisset oftere og ømme pupper. Begynner å bli litt kvalm nå og har litt løs mage til tider. Har hørt om mange som ikke merker noe til graviditeten de 7 - 8 første ukene. Som flere sier her så skal du bare være glad. Men jeg skjønner du blir engstelig. Hadde det vært noe galt hadde du nok fått vondt eller fått blødning. Bare ring legen og si du vil til ul, at du er redd. Det er blitt et tema blandt leger nå at de skal lytte på hva mor sier. Er hun engstelig skal hun bli HØRT:-) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for d jenter. Må prøve å tenke positivt.men e ikke lett.skal høre med legen om tidli ultralyd..håpe.håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg hadde jeg bestemt meg på forhånd før legetimen om at du VIL ha UL og be innstendig om det. Jeg var hos legen i dag og hadde bestemt meg på forhånd om å be om det fordi jeg hadde en SA i høst og jo er litt smånervøs...hadde jeg ikke insistert hadde jeg ikke fått det for han mente det ikke var noe grunn til å få det, men når jeg sa det var for min psykiske helses skyld ga han seg og ga meg en rekvisisjon. Tror det er mange slike leger rundt omkring som ikke skjønner hvor nerverpirrende dette er spesielt når man har opplevd å miste før, og som ikke skjønner at det å ta en sjekk for mye kan gjøre svangerskapet mye enklere og finere for mange. Du kan ta UL privat også uten å gå via legen din, men det koster jo litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda fler i samme båt her! Dvs. er vel litt mer avslappa en sist gang,selv om jeg har mista begge gangene... Jeg ringte gyn. idag,og dem sa det var klart jeg skulle få komme på tidlig UL(offentlig),siden jeg har slitt et par år,og mista 2. Tror dem skjønner bekymringa di om du forklarer det for dem,de fleste leger er greie,selv om et og anna eksemplar er litt på bærtur...

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på VOLVAT i dag for en ul.Betalte 1095,-. Absolutt verdt hver ei krone. Meget dyktige og servivceflinke leger,gynekologer....Du får time på dagen.

GOD TUR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...