mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 marsipanegg. kolibriegg, anton bergs fugleegg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 Nei Nei Nei Nå spiser jeg nr 2 nytt hint: Noe godt både inni og utenpå
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 Nå kom sambo ut på kjøkkenet og begynte å le da han så meg................sitter og trykker inn i gapet, med store uskyldige øyne som lyste dårlig samvittighet påstod han............HVA...........jeg dårlig samvittighet? ALDRI I LIVET!!! Nå furter jeg så da spiser jeg en til..................men da må jeg gi meg, for da er jeg antagelig kvalm helt frem til helgen;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2007 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og nå begynte jeg å bli litt kvalm...................;-)))
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 He he, furt i vei Jeg spiser en diger rød Stratos med nøtter og bøtter innpå med Pepsi Max. Sunnhet på en tirsdag lenge leve!!
Gummelillan Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Her har sambo vært på kokosbollefabrikken... SKUMMELT GODT!!! Og desverre så greier jeg ikke å bli kvalm engang...
Natteravnen* Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 -kokosbollefabrikk?????? - nam , den må besøkast neste gang vi skal til tigerstaden! Gla det er så langt dit egentlig...... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå