Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 kjenner jeg.............er så fnisete idag...........akkurat som en ungjente.............hmmm.............er det rett og slett våryrheten som slår inn? Det er alltid artig med jentefester og rødvin når humøret er sånn.......men det duger med dibbing idag:-)) Og et glass isvann istedetfor rødvinen..............utrolig hvor nøysom jeg var da;-))
Superlis Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Det er utrolig gøy med fnisete jentefester...og dibb....er nok våren ja!!
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er med!! Tar med Pepsi Maxen og høyttalere til mp3-spilleren din! Har du ikke fått den, sa du? Da tar jeg med Karopappa sin. Gjett om han ble fornøyd da han oppdaget at bluesen hans var byttet ut med Prince og Chaka Khan... He he...
Ronja65 Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Tenk, i dag blev jeg akkurat innvitert på årlig jentehyttetur på Hvaler...Det blir topp det.. Fnising, vin go mat og lange turer og ikke minst årets første dopp i havet....Det gleder jeg meg til...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå