lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 flaske eller tutekopp. Han tok flaske når han var mindre, men ville plutselig ikke ha den mere. Jeg fullammer fortsatt, men han har hatt feber idag, så jeg tenkte og gi ham litt vann, men det gikk jo ikke. Prøvde med sukkervann også, men ingen interesse da heller. Jeg tror ikke det er det at han ikke får det til, det er det at han ikke vil. Pappaen prøvde også å gi, men ville ikke ha da heller... Flere?? Tips?? Blir ganske fast-bundet hjemme når han ikke vil ta flaske, da kan jeg ikke dra noen steder før etter at jeg har lagt han for kvelder..
Murmeline Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Gi flaske fast, enten det er en gang i uken eller en gang om dagen. Kunnskapen må holdes ved like tror jeg. Prøv når han ikke er for trøtt, og passe sulten. Vis flasken og fortell at det er mat. La han bli venn med flaska, og prøv å lur litt i han uten tvang, kanskje han skjønner at flaske er fint da:)
Gentle Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Sjekk ut www.flaskeposten.no Trøst til deg: Min ville heller ikke ha flaske da han var 5,5 mnd. Og da måtte han, for jeg skulle tilbake i jobb. Pappaen sliter fremdeles med å få ham til å ta flaske og de har øvd 1,5 mnd nå. Har hørt at det kan ta opptil to måneder....... Tror det kan hjelpe hvis du øver inn fast føde parallellt med flasketrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå