Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har nå henta kjolen min og ser på bildene jeg har tatt at jeg alikevel er nødt til å ha underskjørt med rockering. Kjolen ble liksom for smal. Jeg syns det er uaktuelt å bruke 1000 kr på en ting som jeg hvertfall aldri mer får bruk for... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette til en rimelig penge?
rogaland81 Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Er ikke helt sikker på summen, men tror det er ganske rimelig hos Agape!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Du vet jo da hva du skal ha, så da kan du ha mulighet for å finne det på finn.no og på qxl.no.. Både nytt og brukt... Kan være verdt å gjøre et forsøk )
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg kjøpte paa Agape i høst, kostet 500,-. To ringer paa det, du kan ta de ut om du vil.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 Tusen takk for svar ) Jeg tror jeg skal sjekke ut mulighetene for å leie ett også...Merker at jeg IKKE har lyst til å bruke noe særlig penger på det i det hele tatt nå, det er jo ikke pent å se på en gang. Men gjør selvfølgelig kjolen penere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå