Superlis Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Den virker veldig grei,tror jammen jeg kan gå på tur i allslagsvær med denne...kanskje jeg får på meg alle buksene mine igjen før sommeren:) Det er så dyrt og kjøpe alt nytt,stakkars meg som har begynnt i ulønnet permisjon:( Skal jobbe 20% så får jo litt lommepenger:) og ikke minst en hel sommer til sammen med knott!!! Oi må nok heller si Mort,knott er egentlig ganske plagsome små kryp:)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Så gøy da! Står den oppslått i stua nå da:-)) GT-vognene er kjempefine å gå tur med, gled deg!!!
phantomet Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Gratulerer så mye med ny fin vogn!!!! Nå blir du nok sprek ja... Hmm...må jeg også gå til anskaffelse av en slik for å komme inn i det gamle tøyet mitt???
Gummelillan Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jepp, god smak på denne Superdamen, ikke sant Klatten? Men Mort? I min barndom var det bittesmå sildefisker vi fisket fra brygga og ga til naboens katt...;-)
Superlis Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 Står i stua nå ja:) Det blir superpappa som får første turen,skal på jobb i morgen jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Ja, seffern! Mort er ikke det sånn ferskvannsfisk, sånne små.........??? Men kjært barn har mange navn, så det så;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Fort gjort å lage en mort i en port! Hihihihihi...........jeg tror det har vært sneket sånn fjortishumorpulver ned i juicen på jobben i dag jeg;-))) Dah............;-))
Superlis Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2007 Det er nok Ipoden som har skylden fjortis klatten:) Ja nordpå har vi faktisk noe som vi kaller for dassmort(små sei) men her her i huset fikk vi altså en morten minstemann eller sistemann som jeg sier...og et av kallenavnene er altså"Mort"
Superlis Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2007 det ble litt skarpt...jeg er ikke snurt:)) altså)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Hihihhi...........Snurterlis;-))) Som tidligere nevnt, kjært barn har mange navn..............jeg har bare ett............sukk.........JEG VIL OGSÅ HA MANGE KALLENAVN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superlis Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2007 Hahaha skal si du er i støtet i kveld...våren er her:) Soperlis.snurtelis..Smarteklatt!!! Det var fint kallenavn:))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Klatten Klættis Blåndi Bootcampbabe Store rosa Queen of Alby Flere?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 Hahahahaha.................likte spesielt Bootcampbabe;-))) Store rosa ble liksom ikke så flatterende med tanke på lille yndige rosababy..................men endelig fikk jeg også mange kallenavn:-))) Takk takk:-)
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #15 Skrevet 20. mars 2007 Jeg synes store rosa er fint, jeg. Eller hva med bare rosa? Eller hva med førtisen?
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #16 Skrevet 20. mars 2007 Grattis med ny vogn! Jeg har også kjøpt vogn i dag, eller rettere sagt trille
Karomamma Skrevet 20. mars 2007 #18 Skrevet 20. mars 2007 Det ble en Titanium reisetrille fra Barnas Hus. Ser veldig grei ut, litt større hjul enn de andre (alle hjulene er låsbare), kalesje med titteluke, handlekurv og litt større håndtak enn de andre sånn at man kan trille med én hånd. He he, jeg testet i butikken, må jo kunne spise is Blir veldig bra, trur eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå