Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 pleier dere å åpne stelleveska, tømme den å stell på den elller har dere med hånduk å stelle på? noen som vet om en kan få tak i tynn plastmatte som en kan bruke? hva bruker dere andre? ser ikke poeng med masse rom i stelleveska, en trenger jo bare klesskift, vaskekluter og bleier
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Kan kjøpe plastfrotte på sparkjøp, det er sikkert smart å bruke! Ellers er poenget med mange rom i stelleveska å ha en plass for hver ting; klesskift, vaskekluter og bleier, gulpeklut, mammas mobil og lommebok og andre mammating, leker.......
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 I min stellebag er det en liten "stellemadrass" som jeg bruker,men legger også et håndkle oppå den.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 følgte med en liten stelleveske i min.. ellers kan man vel bare ha med et hånkle barnet kan ligge på..
Mirakeljenta08 Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 jeg har et håndkle å legge under, men han liker ikke å stelle seg ute skal ligge bløt og godt. skjønner godt det jeg. så har med mange håndklær. he he
nickoline og supermann Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har simo veske og der følger det med madrass til å stelle på. Ellers pleier jeg å ha med håndkle jeg. tar jo ikke noe plass i det hele tatt.
Bellen^2 Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Jeg kom aldri så langt at jeg fikk kjøpt stelleveske så jeg begynte å bruke en bag/veske som jeg allerede hadde. Nå er jeg så godt fornøyd med den at jeg ikke gidder å kjøpe. Jeg har klippet et stykke av tisselakenet jeg hadde i senga under den siste delen av graviditeten, og har et håndkle oppå. Ellers så har jeg bleier, våtservietter og noen tørre til å tørke med, to gulpekluter og et ekstra skift. Jeg har en ytterlomme som fungerer som veske for meg der jeg kan ha alt mitt dill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå