Gå til innhold

stell på offentlig sted/ stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier dere å åpne stelleveska, tømme den å stell på den elller har dere med hånduk å stelle på?

noen som vet om en kan få tak i tynn plastmatte som en kan bruke?

hva bruker dere andre?

ser ikke poeng med masse rom i stelleveska, en trenger jo bare klesskift, vaskekluter og bleier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kjøpe plastfrotte på sparkjøp, det er sikkert smart å bruke!

Ellers er poenget med mange rom i stelleveska å ha en plass for hver ting; klesskift, vaskekluter og bleier, gulpeklut, mammas mobil og lommebok og andre mammating, leker.......

Skrevet

I min stellebag er det en liten "stellemadrass" som jeg bruker,men legger også et håndkle oppå den.

Skrevet

følgte med en liten stelleveske i min.. ellers kan man vel bare ha med et hånkle barnet kan ligge på..

Skrevet

jeg har et håndkle å legge under, men han liker ikke å stelle seg ute skal ligge bløt og godt. skjønner godt det jeg. så har med mange håndklær. he he

Skrevet

Jeg har simo veske og der følger det med madrass til å stelle på. Ellers pleier jeg å ha med håndkle jeg. tar jo ikke noe plass i det hele tatt.

Skrevet

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk kjøpt stelleveske så jeg begynte å bruke en bag/veske som jeg allerede hadde. Nå er jeg så godt fornøyd med den at jeg ikke gidder å kjøpe. Jeg har klippet et stykke av tisselakenet jeg hadde i senga under den siste delen av graviditeten, og har et håndkle oppå. Ellers så har jeg bleier, våtservietter og noen tørre til å tørke med, to gulpekluter og et ekstra skift. Jeg har en ytterlomme som fungerer som veske for meg der jeg kan ha alt mitt dill:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...