Gå til innhold

-carina-


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med storebror Edvard, og han fikk kikke på profilen din. Der var bildet at Karsten, og Edvard synes at han så kjempemorsom ut:-) Han ville gjerne skrive dette til det.

 

Han trodde forøvrig at det er du som skriver alt sammen tilbake. Han hadde ikke lyst til å skrive dette siste, men jeg sa at du ville synes at det er morsomt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Edvard!

Så koselig at du synes Karsten ser morsom ut!! :o)

 

Han er nok på vei til å vokse opp til å bli en morsom kar! Gjør ikke så mange rampestreker enda, men jeg regner nok med at det kommer til å bli endel ablegøyer og rampestreker når han blir litt større. Han har nemlig en pappa som var veldig flink til å finne på rare ting når han var stor. For eksempel så hadde foreldrene til pappaen til Karsten malt vinduskarmer på utsiden av huset sitt. Men siden pappaen til Karsten og broren hans begge var litt rampete så hadde de heist all malingen høyt opp i ett tre. På søndag morgen så hadde da pappaen til Karsten og broren klart å klatre opp i treet og få tak i malingen. Og så hadde de da malt en hel side av huset med fin, flott maling. Det var bare litt synd for huset var egentlig beiset. (Man kan ikke male med vanlig maling på hus som er beiset!) Det endte derfor opp med at besteforeldrene til Karsten ikke hadde beiset hus lenger, men de måtte male hele huset sitt hvitt!

Så nå venter jeg bare på at Karsten skal ta malekosten og begynne å male her også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen til Edvard malte en bil, han;-) Men Edvard har ikke gjort noe ugang - ennå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til Karsten blir litt større, Edvard. Da skal han lære deg masse morsom ugang man kan gjøre!! ;o)

 

Men det er nok veldig fint for mammaen din at du er så snill, Edvard! Ugang er noe som er mest artig når man snakker om det når man har blitt voksen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...