Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hva synes dere om det? Vurderer dette litt jeg.. Siden jeg bare er 23 og vi er begge enige om at 2 barn er det vi skal ha... Men nå skal det sies at jeg har mye og.. Å det plager meg ganske mye.. Har ikke gått i bikini på over 4 år blandt folk...Kun på hytta hvis det bare er meg og samboeren min der..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 har også lyst til det,men er det mulig og få de fjernet? har også over alt..føler meg helt ødelagt og jeg er bare 22 år !
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 tja mer eller mindre...har sett noen før og etter bilder og resultatet er faktisk utrolig bra !!
Heira☆ Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Så lenge det er noen som roper "mamma", så er det mere verdt enn at jeg gidder og bry meg med strekkmerker, hengepupper og hengemage. Men det er klart vi er alle forskjellige....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 ja men vet du da hadde jeg gjort det! man vil jo gjerne føle seg attraktiv.. men vi er ikke ferdi og produsere enda så jeg må nokk vente litt m det..omså ta opp lån for og få gjort d,for så stygg føler jeg meg med strekkmerker!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 visste faktisk ikke at det var mulig å få fjernet strekkmerker. noen som vet hvordan det fungerer og ikke minst hvor mye det koster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå