Gå til innhold

Ny bil???


Fionella

Anbefalte innlegg

har blitt noen stunder framfor datamaskinen for å vere inne på terminklubben....kommenterer og leser litt høgt til den vordende far i huset.......i dag kom det kontant fra han .."hm...er det ingen som diskuterer større bil her ???!!! :)" Er det noen som har erfaringer med sjusetere til oss som venter vårt fjerde barn??? Alt er liksom lagt opp for famile på 5...og vi blir 6 i begynnelsen av november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt dårlig på bil jeg, tenkte jeg bare skulle dytte den opp... Men hva med Caravelle?? (eneste jeg har hørt om...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, d var det også...pris....men vil ha en litt ny en og vi som akkurat har fått nytt kjøkken ...sukk :) Skulle ønske lottorekka snart gikk inn ..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peugeot 807, utrolig fornuftig familiebil, du kan ta ut de setene du ikke trenger, er registrert som 7 seter. Vet at det har vært noen av dem på Finn for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

far i huset har tenkt på opel safira, men hvor god plass er det til barnevogn når en har oppe bare 6 seter?

Har også tenkt på peugeot 307 sw med sju seter....her er jeg bare skribent for far..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og venter 4 mann, og har vært og tittet på nye Mazda 5. Den er rålekker, god plass, kan ta ut seter som du vil og ikke så dyr som alle andre 7 setere...

Men har hørt det lønner seg og kjøpe den i dieselbil, mere fart i den og mere lønnsom på sikt fikk vi beskjed om. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...