Gå til innhold

Også ny her..


Djbaby

Anbefalte innlegg

Hei!

Får vel legge meg inn her jeg også da ;) Er ei jente på 24, samboer og venter mitt første barn den 3 november.. Har aldri vært helt "baby-frelst" selv ;), og d å nå skulle bli mamma selv går litt opp & ned følelsesmessig må jeg innrømme.. Har jo bestandig hatt veldig barne-tekke, passet alt fra spedbarn , helt alene siden jeg var 12 år bl.a. Var vel d man kalle nabolagets favoritt barnepike hehe, og veldig voksen for alderen..Men er vel d man kan kalle "veldig" realist, så når d kommer t stykke å bli foreldre selv så kjenner jeg til tider at d kan virke ganske negativt når jeg vet hvor mye arbeid d innebærer.. Men da jeg også har vært så "heldig" å være konstant kvalm og uggen nå i et par uker, regner jeg nok m at dette er med og påvirker gleden min litt ja hehe! ;) Men uansett så hadde d jo vært kjempekoselig å evt bli litt bedre kjent m andre i samme situasjon. Så ser frem til å bli bedre kjent m dere! :) Noen andre m samme tanker som meg forresten?.. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med den lille "spiren" din!:) Jeg er også gravid for første gang, og det er både spennende og skummelt på samme tid. Tror det er veldig normalt at følelseslivet går litt opp og ned. Selv om ventetida kan føles lang, er det sikkert bra at man har 9 måneder på å forberede seg. Det er jo litt av et ansvar som ligger foran en.

 

Håper kvalmen din snart gir seg, og at du får et kjempefint svangerskap!:) Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke samme tankene som deg...men gratulerer og velkommen til forumet..........vi ventar nr 4.....klart det er mye arbeid med barn og til tider travelt og en evig kamp mot klokka når en i tillegg arbeider 100%, den ene skal på ballett , den andre på fotball og den tredje i selskap .......men hadde aldri bytta til en tilværelse uten barn:)kan en tenke seg noe mer deilig enn når vesla i huset legg armane rundt halsen min, plantar ett kyss midt på munnen min og sier " Ai låv ju MAMMA. Det gir energi og da er jeg verdens mest heldige som virkelig kan få barn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!!

 

Og gratulerer så mye!! Jeg må ærlig si at jeg også har mye tanker om dette. Og jeg blir av og til redd. Litt av ett ansvar! Men jeg tror vi kommer til å klare dette kjempe fint. :o) Kjempe lykke til! :o)

 

Er forressten 26 år, og venter første..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse!!! Bare gled deg, jeg venter nr. 4. Å ha 3 friske herlige jenter på ra rekke er en sann fryd.Til tider er det jo ganske mye arbeid med alt du skal rekke, men det er så mye flott du får tilbake. Barn er og blir meningen med livet:-))) DU HAR MYE Å SE FRAM TIL. LYKKE TIL !!! OG VELKOMMEN HOS OSS........Jeg har termin 22 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen!! Jeg er 26 år og venter min første.. Jeg har heller aldri vært særlig baby-frelst, men tenker at det sikkert blir noe helt annet når jeg får min egen.. Synes det er uvirkelig at jeg har en liten en i magen, tror nesten ikke det har gått helt opp for meg enda.. Men så er jeg ikke spes plaget heller da, bare litt ømme pupper..

Både gleder og gruer meg (litt redd for alt ansvaret..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Og tusen tusen takk for gratulasjoner & kjempefine svar på innlegget mitt :) Godt å høre litt fra andre i samme situasjon, og ikke bare en (til tider frustrert) samboer som gjør sitt beste for å forstå og trøste.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...