Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 hei... helt usaklig spm, men jeg funderer litt bare... dressene til lillegutt blir for små til høsten igjen, så da planlegger vi å kjøpe nye. da han blir 2 år nå i april. nå har han reima tec vår/høst dress, kjempefornøyd med den! har også en stormberg leketøy fora vinterdress, som foret kan taes ut av. fornøyd med den også, men kanskje en anelse stiv... i tillegg til disse har han HH-regndress også en boblebukse med seler. så, planen til høsten er da å kjøpe en god del utetøy: - høst/vår dress: skal jeg fortsatt gå for reima? Troll? polarn o pyret? HH? - fora dress? andre forslag enn stormberg? hva med polarn o pyret? HH? Reima? Troll? - boblebukse: da tenkte vi kanskje å kjøpe bergans - allværsjakke, og da skal vi kjøpe bergans. jeg sa til sambo her om dagen at vi kanskje kunne passe på å kjøpe nå, for nå er det jo en del på salg, i alle fall VAR det det... men neida, orka ikke kjøpe nå - så da sa jeg klart ifra at vi kom til å bruke opp mot 4000 på uteklær - og det var helt greit. så da skal jeg jammen passe på... prioriterer gode klær til unga, det gjorde foreldrene våre til oss også, og det har jeg og han satt stor pris på... godt og ledig å gå i! men, jeg trenger noen innspill! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Alle sier noe forskjellig. Noen er fornøyd med HH, for andre er det kun reima som teller. Kjøp en av de merkene du er fornøyd med og en du evt ikke har prøvd før, men er blitt anbefalt. Så finner du selv ut hvilken du vil fortsette å bruke.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Så mye utetøy som du planlegger til din lille har ikke vi til vår junior... Vi har Reima Tec vår/høst dress (den tynne uten for) den har vi brukt i hele høst, hele vinter og bruker den ute nå. Det har vært godt over minus 10 i vinter, men han har ikke vært kald. Hatt på han ull strømpebukse, og body, tynn fleece dress og strikka ull klær.. Ikke væsrt stivt å bevege seg eller noe.. Vi og i tillegg to sett regnklær fra HH - kjempe fornøyd, men hadde sikkert vært det med et anna merke og. Også har vi to arvede parkdresser fra HH, sånn med gummi i rompe og på knær.. Det har holdt i massevis her i gården...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå