♥maxen min♥ Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 og fønern... Min lille skjønne smilegutt er ikke redd for fremmede, hunder, hester, el andre ting MEN så fort støvsugern kommer på hyler han, vettskremt stakars liten. Og nå, til og m når han sov, i en annen etasje m døren lukket hørte han den og hylte som bare det, slo den av, trøstet han litt og så sovnet han igjen!
så var vi 4 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Martin er redd miksmastern min han. hyler som en stukket gris hver gang den skrus på.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Linea må se støvsugeren hun, for da vet hun liksom hva det er: "Den har jeg sett før, og den er jo ikke så skummel!" Når jeg støvsuger ligger hun ved siden av støvsugeren og summer. Jeg begynner alltid å støvsuge i det rommet hun er i og tøyser masse. Passer på å alltid smile og le til henne mens jeg støvsuger så hun ser at mamma i hvert fall ikke er redd! Prøvde støvsuge på ettermiddagen en gang etter at vi hadde vært ute og fartet, det ble helt skjærings. Må gjøre det på formiddagen!
Mirakeljenta08 Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 huff av meg stakkars liten da. sånn var thomas når han var mindre. det jeg gjorde var å trøste han også prøvde jeg litt sånn gjorde jeg det i lang tid. å nå ler han så han begynner nesten å gråte.. passer på at han ser meg hele tiden. det kommer seg etterhvert tenker jeg. min lille er jo redd fremmede han da. de har vel noe de er redd for alle sammen. lykke til
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Isj da... det kan ikke være lett. Her i huset er støvsuger/føner/vaskemaskin og sånne ting søvndyssende. Som siste utvei hvis han er heeelt umulig å legge, og mamma og pappa er utslitt, setter vi på støvsugeren. Veit det er dumt, men det skjer sjelden assa =) Han slokner som en stein!! Helt merkelig!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Sånn er gutten min også... Selv om jeg er i samme rom som han når jeg starter støvsugern,smiler og ler til han. Men han HYLER,hater visst den dumme bråkete saken.. MÅ hvertfall støvsuge når han er våken,gjør jeg det når han sover så våkner han og skriker i oppimot 1time,umulig å roe ned Er kun støvsugern han reagerer sånn på,alt annet er liksom greit,kan godt hende han reagerer på at kattene løper og gjemmer seg når jeg finner den frem..hehe stakkars liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå