Gå til innhold

VERDENS VÆRSTE DAG!!!


Stjerna_

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i dag..og jeg hadde mistet det i går ja..huff..men ingen ting hadde kommet ut..alt lå i livmorhalsen ..er dette normalt? er veldig lei meg..siden det var føste gang..men håper det kommer flere sjanser...men det værste var at jeg var nesten 10 uker på vei..og legen min sa jeg var 7..kam de virkelig ta så feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en grusom situasjon du er i nå. Men viss det kan vere en trøst så påvirker ikke dette noen neste graviditet. Det stemmer nok at du var ca 7 uker på vei, for det er ikkje alltid eggløsingen stemmer med dei faste skjemane (som en f.eks. finner på nettet). Håper ikke du gir opp, men prøver igjen når du føler tiden er inne! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg stjerna! Skjønner du har det tungt nå...Det er jo alles frykt. Håper du får trøst av mannen din, og jeg vil bare ønske dere masse lykke til igjen.Da går det bra vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så alt for godt hvordan du har det:(

Føles som om rullegardinen er gått ned for godt og alle planene du har lagt falt i grus..

Men det går heldigvis over.. Bare til å ta tiden til hjelp og trøste deg med at det går bra til slutt..

Måtte selv avbryte ett svangerskap i uke 20 og hadde en SA året etter.. Men har nå en sunn og frisk datter på 2,5 år og venter nr.2 ,om alt går veien denne gangen..(krysser fingrene)

Sikkert ikke så kjekt å høre for deg nå,men det var flere som trøstet meg med det samme og da satte jeg meg det som ett mål om at det går bra til slutt:)

 

Ta vare på deg selv og lykke til neste gang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke noe moro lesning det der. Var igjennom det samme før jul,jeg,men slapp utskrapning,for det kom ut på egenhånd kvelden før jeg skulle på sykehuset. Grunnen til at legen sier du var 7 uker,er nok fordi forsteret døde i uke 7,men du har ikke merka det før nå i uke 10(en såkalt MA:missed abortion) Jeg kom til uke 11 før jeg begynte å blø,men spiren hadde vært død i 4-5 uker allerede. Merka ingenting,for jeg var kvalm som et helvette hele tida,og trodde alt var bra...

 

Håper du kommer over sjokket,vet hvor fælt du har det nå:-(

 

Masse trøsteklemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var tris og høre, men jeg har alltid tenkt at om jeg mister barnet så er det en grunn. Jeg tror at barnet er syk o.l. og ikke er levedyktig. Derfor tar naturen sitt eget valg og ikke tillater kroppen og bære fram dette barnet.

Håper du klarer veldig snart og bli gravid igjenn og at du ikke mister:)

Lykke til og alle gode tanker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...