Gå til innhold

Mnd utgifter?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å ha i mnd utgifter??Syns utgiftene våres er så innmari høye men klarer liksom ikke å kutte ned på noe av det heller.I bare faste regninger er vi fort oppe i 25000 hver mnd.(Inkl. huslånet)Hva ligger dere andre på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trekker 20000 pr mnd som går til utgifter, og alle pengene forsvinner hver mnd, det blir ikke noe sparing

Skrevet

ca 20000 i faste utgifter og mat å d er utenom.. hakke noe igjen når alle regningene er betalt:(((

Skrevet

vi ligger på ca 20000 vi oxo..blir ikke kjempe masse til overs før lønning alikevel...MEN..merker at vi har slutta(holdt opp :) ) å røyke...åååååå..jeg savner den så innmari:(

Skrevet

Sjekk husholdningsbudsjettet deres opp mot standardbudsjettet for en familie på deres størrelse, kjønn og alder. Det finnes på Statens institutt for forbruksforsknings nettsider www.sifo.no

Skrevet

Vi kommer opp i ca 15.000

Det er med huslån,husleie, og alle de andre vanlige regningene!

(er også innkludert bensin til bensinsuget vårt;) en rav, så den tar litt altså!!!) Hihi, trodde vi hadde mye i mnd, men skal visst være glad!

Skrevet

Rundt 25000,- med to biler og alt det koster å ha disse. Lurer litt på å kvitte oss med den ene for en periode, og se hvordan vi synes det er, siden mannen min tar T-bane til jobb nå. Vi sparer en del i tillegg, hver måned. Har litt til overs etter at dette er trukket fra kontoene våre til en felles konto.

Skrevet

vi har to biler vi også, eller egentlig 3 da mannen min er veteran avhengig:-)

å vi ligger på ca. 18 000 i mnd i samla utgifter. men det merkes å vi sliter litt de gangene det er klart for strøm og årsavgift på bil samtidig hehe, heldivis bare en gang for året. vi har det egentlig knall bra så skal ikke klage vi.

Skrevet

Tror vi ligger noe under 20000 vi og. En stol del av det er boliglaan, saa til aa bo rett utenfor New York City er det vel egentlig ikke saa ille.

Skrevet

Vel.. Jeg stiller nok i en annen kategori:

Faste månedlige utgifter er omtrent 8000kr, da ekskludert våre to kontantkort, SATS-medlemsskapet mitt og mannens internett-utgifter (ikke selve internett, men han jobber blant annet som "hjemmeside-konsulent", og det innebærer at han betaler en del utgifter til domener for div sider han drifter og vedlikeholder.)

Men, vi er studenter og deltidsarbeidere. Så. Klarer oss fint vi.

Og så bor vi i Danmark, så leverposteien er litt billigere enn hva den er i Norge.

Skrevet

Hva man har i utgifter avhenger av hvordan man bor, om man har bil +++

Jeg regner hvor mye jeg har igjen når det faste er betalt... Jeg er student og har 1900,- igjen + 1450,- nå som jeg er begynt i lørdagsjobben igjen. Mye av det går til mat, synes jeg. Og i morgen skal jeg til fysioterapaut, det blir 450.... Samboeren har litt høyere inntekt enn meg, men ikke så veldig.

Synes alltid vi er litt "på felgen", men klarer oss jo fint. Passer på å handle på salg, klær og slikt. Og er litt streng med meg selv og sier "nei, det kan jeg ikke kjøpe" :-p

Skrevet

Det er veldig forskjellig...men er nok oppe i ca 25 000,- pr mnd - de første mnd i året er verre...pga veiavgifter og annet møkk:o( Denne mnd hadde vi 35 000,- i regninger:o( (men var en sydentur inni der også da - fly).

Skrevet

Og da er ikke mat og bensin medberegnet...bruker vel 6000-8000,- på mat ol i mnd i tillegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...