Gå til innhold

Våte drømmer ---> kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i natt av en våt drøm *rødme*.... Jeg holdt meg automatisk på magen og den var hard som stein. Trøtt og desorientert tenkte jeg at blæra var full - igjen - og gikk for å tisse. Etterpå kom jeg på at magen aldri blir hard selv om jeg er tissetrengt, og den var virkelig steinhard når jeg våknet.

Var dette en kynner? Så tidlig som uke 16 ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan det godt ha vært!

hehe

opplevde det samme i natt selv jeg, klarte faktisk drømme så livaktiv at jeg fikk orgasme av det (!) og da fikk jeg en kjempehard kynner, som jeg våknet av..

hehe

morsomme kroppen.

jeg har forøvrig hatt kynnere siden uke 14 jeg, så du kan fint ha det i uke 16 (kynnerne begynner i uke 13-14 for oss alle sammen, er bare ikke alle som merker dem)

Skrevet

Hehe, opplevde det samme jeg også forleden dag. Men jeg var bare steinhard på den ene siden av magen...hmmm

Skrevet

leste lenger ned her at det rett og slett bare kan være livmoren som trekker seg sammen pga orgasmen. Kjører for den jeg!=)

Skrevet

ja, det er jo det en kynner er da. hehe

at livmoren trekker seg sammen.

Og det er fullt mulig å ha kynner på bare den ene siden av magen, spørs helt hvilken av musklene som trekker seg sammen!

Jeg foretrekker (hehe, altså, hvis jeg først skal ha en kynner) å ha kynnere høyt oppe på magen, feks, og ikke under navelen/over blæra, for da føler jeg meg så trengt!

Skrevet

åja...hehe *føler meg lite dum nå jeg da*

Syns i det store og det hele at jeg kjenner livmoren mye bedre på venstre side enn på høyre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...