Gå til innhold

Lone; det går ikke an å sende deg post.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære deg Lone! Du har da all rett til å ha dårlige dager du også:) Ikke tenk på det nei!

Godt å høre at det er bedre med deg da i alle fall! Høres jo ut som familien din er ganske flink å beøke deg også. Det er jo kjekt!

Høres jo helt supert ut med muligheter for andre å spise sammen med deg da. 129,- er ikke noe å si på nei. Har de god mat der eller?

Hvordan går det med deg ellers da? Noe nytt i forhold til babyen eller?

Jeg kjenner at jeg er litt spent på kontrollen på torsdag. Håper bare at alt fremdeles er like bra. Kjenner at lillegull har litt mindre plass der inne nå. Kjenner veldig godt beina og hodet og sånn og av og til så får jeg tak i foten på den:) he he.. litt sprøtt det der! Ja ja, ellers hadde jeg den store fysioterapidagen i går da; Først var jeg hos fysioterapeuten som har behandlet hånda mi; Hun kunne fortelle at jeg har et eller annet "karpalt syndrom" av noe slag. Det er visst vanlig for gravide å få det og da blir man nummen i fingrene og muskler og sener verker. Siden jeg hadde knusningsskade i håndleddet så kom nok dette til å bli en plage for meg resten av svangerskapet, men det vil bli bedre etter fødsel sa hun. Greit å vite at det ikke er farlig slik at jeg blir unødig redd i alle fall. Men vondt; det var det i alle fall. Mye bedre nå da!

Deretter kom det 2 fysioterapeuter på jobben min for å stille inn pulten, pc og stolen min skikkelig slik at jeg har best mulig arbeidsstilling med bekkenløsning og ryggvondt, deretter dro jeg på gruppetrening for gravide hos en annen fysioterapeut igjen:) Phuh, skikkelig fysisk dag!

I kveld er jeg alene hjemme og sambo er på jobb til 00.30 i kveld. Han reiser til Oslo på Kick-off i morgen tidlig og kommer hjem igjen torsdag kveld. Så jeg må reise på kontroll på sykehuset alene på torsdag da. Sambo skal til oslo igjen 17.-18.04. sa han og da sa jeg at det kanskje må bli siste gangen han reiser fra meg før fødsel. Har jo ikke veldig lyst å plutselig være alene hjemme og med fødsel i gang... Synes du jeg er for streng eller? han var enig han altså, men bare lurer på om jeg er overhysterisk eller ikke....

ja ja, får rote litt i skapene her da og se om jeg kan finne meg noe mat som frister.

Vi snakkes snuppa!

kLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! =0)

Nå tror jeg det skal gå an å sende post. Kassen var ikke helt full, men 40 meldinger tålte den ikke. Så nå har jeg sletta de eldste meld. Sender deg privat meld jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...