kathy30 Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Lurer på og dra til Spania i mai med småen (9-10 mnd) og trenger tips på bra hoteller/steder. Vi ønsker først og fremst og dra til fastlandet ( ikke Barcelona).
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Det spórs jo hvor dere vil dra da, nár det gjelder inne i landet eller ved kysten, og hva dere vil oppleve. Almeria-kysten er nydelig, Sevilla er kjempeflott - og der er det varmt i mai, Salamanca er oxo en fin by, Madrid hvor jeg bor er det mange som synes er en opplevelsesrik by.... Torrevieja hvor det er mange norske.... du har Sitges, Tarragona, Valencia.... Har aldri vaert i Galicia/Asturias men de sier det er et nydelig landskap og det ligner veldig pá den norske naturen. Jeg personlig anbefaler Almería-kysten, som er et populaert feriested for spanjoler (finner ikke mange skandinaviere der nei). Pleier selv á vaere der nede en 4-6 ganger i áret.
august igjen Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan henge meg på Almeria-området. Vi skal til et lite sted mellom Garrucha og Vera fra slutten av april og være der i fem uker før vi drar videre til solkysten. Dette blir fjerde gangen vi drar til samme sted, så vi har nesten blitt som trekkfuglene...Selv om det har blitt ganske utbygd de siste årene, er det ikke like "turist" som turistmaskinene. Det er stille og rolig, noe som vel ofte er greit når man har barn. Memo - hvor pleier du å være? og hvis du ser dette, takk for svar ang bilsete:-)
kathy30 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 Takk for tipsene :-) Tenker det er kysten som frister mest. Har du forslag til bra hoteller?
kathy30 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 Takk du også :-) Bor dere på samme sted? Vet du om noen bra hotell/leiligheter?
august igjen Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Vi har bodd på samme leilighetsanlegg, men det blir kanskje et annet i år - bare for å prøve noe nytt. Men det er ikke helt i boks enda. Vi har leid leilighet på Veramar, det koster ca 1600 kr uka for leilighet med ett soverom. Litt dyrere for større leiligheter. God standard med balkong, vaskemaskin og oppvaskmaskin. Har basseng, og ligger nær strand. Hvis dere vil sjekke dette ut, kan du se på casaconsulting.no. Gå på reismål - spania - costa calida - ibernor invest - veramar (tror det var riktig...) Det er vanskelig å finne god informasjon om stedet, da det er så lite....
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Heisann - fint á se at det er andre "nordkvinner" her oxo som kjenner til almeríakysten ) San José, Aguadulce, Aguaamarga og sáklart Vera y Mojaca - nyyydelige steder - og det er ingen fare for at du treffer pá naboen pá disse stedene. Mine foreldre ser akkurat ná pá et byggeprosjekt i Vera, og det kan hende de kjóper seg et 2 etasjers hus med 3 soverom der. Dessuten sá er det bare en times kjóring fra Almería og det er heller ikke langt til Murcia. Andalucia (og Murcia) i sin helhet er jo nydelige fylker. Og i Andalucia sá spiser du veldig bra - de er utrolig glade i mat der nede ) Klone, jeg pleier á vaere i Almería by - da jeg har 2 "bonusbarn" som bor der nede )
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Sjekk ut websiden: hoteleshoy.com (den er pá spansk - men der finner du hoteller over hele fjóla). Hostal er pá spansk hotell men dárligere kvalitet. Men vi pleier á ligge pá hostal nár vi drar nedover til Almeria - dette pga det er mye billigere og vi sover jo bare pá rommene - vi oppholder oss ikke der. Og vi har 2 smá pá (2 ár og 11 mnd) og det er ikke noe problem á ha med smá barn pá slike steder heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå