Gå til innhold

hva har du gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

artig å høre hvordan dere har hatt det i dag:)

i dag har jeg først vært på baby treff, kjempe koselig å sitte og prate med noen som ikke er lei av å høre om bleier og barnemat:)

etter det var jeg og snuppa mi på butikken og på elkjeden for å kjøpe støvsuger poser. så har vi bare vært hjemme og nå er det snart kvelden for lille snupp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stått opp og klargjort 3-åring for barnehage, rydda stua og satte på en klesvask, tok med baby (2 1/2mnd) og mormor på åpen barnehage, hjem og sette på mer klesvask, hente 3-åring i barnehage, rydde kjøkken og ut/nn av oppvaskmaskin, lage middag, bygge lego med nevnte 3-åring, høre hakkebakkeskogen og synge med på ALLE sangene (syng, mamma! SYNG!) Og skifta masse dritbleier, siden magen til baby endelig har løsna igjen. Nå ser jentene barne-tv. Etterpå skal vi i badkaret alle sammen, så stelle og legge. Og så sovner vel mamma foran tv'n tenker jeg, siden jeg er forkjøla med feber og egentlig skulle holdt senga...

Skrevet

jeg har vært til legen i dag jeg. baby var med. tenkte meg på en liten shoppingrunde,men oppdaga at sambo hadde stukket av med både kortet og cashen min, så det ble ikke noe av.. og så gikk vi en tur på plantasjen, drakk en kaffe og så meg ut hagemøbler vi skal kjøpe. ryddet litt og laget middag til sambo da han kom hjem fra jobb:)

Skrevet

Løpt 1 time på mølle, barseltreff og 2 t tur etter det. Må skryte litt av treningen min i dag. Langt over 10 000 skritt ja!!!!

Skrevet

I dag har jeg vært i svømmebassenget med tøtta, Elendig mamma og jenta hennes, for så å bare fjase rundt i byen med dem og avslutte ed cafebesøk med mannen min og bestekompisen hans...

Skrevet

I dag stod jeg opp kl åtte. Hadde time hos hs kl 09.20. Holdt nesten på å komme forseint fordi jeg og pjokken hadde det så morsomt på stellebordet! I dag strålte været her i Bergen, så vi fikk en flott trilletur ned til hs. Tar ca 20 min pr vei. Da jeg kom hjem igjen sov pjokken i halvanne time ute i vognen.

Så da vasket og støvsugde jeg alle tre etasjene, satte på opvaskmaskin, tømte den, vasket klær og strikket litt på et liggeunderlag til min kommende niese :)

Egentlig er det mannen min sin jobb å støvsuge, men han jobber så mye overtid og er veldig sliten. Så da tenkte jeg å glede han med reint hus og middag :)

Når middagen var spist, tok vi med kaffe på termos og gikk tur i fineværet. Mannen,pjokken, hunden og meg :)

Nå er det bare kos igjen :)

Skrevet

To syke unger her, så det er litt unntakstilstand. Men vi har lest bøker, sett på tv, spilt litt playstation med eldsten og rullet på golvet med minsten. Men dagen har gått fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...