Gå til innhold

Hvilken stellebag har du? Og vil du anbefale den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe stellebag, men klarer ikke bestemme meg...

Har rød bag og sort sportsdel til vogna, ønsker sort veske.

Syns den til BabyBjørn er fin, men hørt den er upraktisk og at vogna kan tippe med den på.

SkipHop er også fin, den med lokk over som koster rundt kr 900...

er jo ganske dyre disse, så kjempefint hvis du vil dele dine erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har simo men er ikke så veldig fornøyd

men nå er jeg forelsket i one tree hill sine

fine og super praktiske

Skrevet

Jeg hadde hardbag fra BabyBjørn med førstejenta. Kjøpte den brukt til en rimelig penge. Greit fornøyd, ikkeno mer.

Denne gangen har jeg SkipHop, den ruler!!! Elsker den veska :D Men... den er så dyr at det ville ikke ramla meg inn å kjøpe den selv, hadde det ikke vært for at venninna mi hadde kjøpt pluss fikk ei i gave, så jeg kjøpte av henne den ene billig :)

Skrevet

SkipHop sin har jeg, og er SUPERfornøyd! Du får kjøpt den mye billigere om du bestiller fra www.kiwi-kid.com da ;-) Henger helt genialt på vogna - absolutt verdt pengene, den beste veska jeg har hatt!

Ellers er jeg fan av Fleurville, Kecci, Petunia Picklebottom, JuJuBe og Oobi Baby sine vesker!

Skrevet

One Tree Hill, den er helt super, med 2 termolommer, mange forskjellige lommer på innsiden, den er så og si regntett og med en løs stellematte inni. Det var samboern min som valgte den ut fordi han følte at han kunne gå med den over skulderen uten at det så altfor dumt ut ;-) Og den er altså veldig funksjonell også. Nå sikler jeg på en stelleveske fra I'm still me.

Skrevet

jeg har simo stelleveske, og er fornøyd med den hittil hvertfall:) kostet 699,- tror jeg.

Skrevet

Anbefaler skip hop jeg og. Bestilte fra kiwi-kid fikk den da til ca halv pris av det den selges for i Norge.

Skrevet

jeg har simo bag.. den var med da jeg kjøpte vogna..

har aldri tenkt på denne stellebagen som noe annet enn en veske for og ha bleier og ekstra skift i jeg.. så kunne klart meg med en helt vanlig veske også egentlig.. eneste praktiske anordningen må være den stellematten som er på, den har jeg brukt et par ganger, men kunne bare rukt hånduken jeg har med også i grunn..

Skrevet

Jeg har reisebagen sin stelleveske og er kjempe fornøyd med den. Masse lommer så det er lett å få oversikten. Koster 500,- og finnes kun i grå, men det kan vel passe med vogna di likevel.

Skrevet

Jeg har emmaljunga vogn og kjøpte stelleveska som hører sammen, men det angrer jeg på ja.... kostet 600 tror jeg. Det er bare et stort rom, så det blir liksom så rotete inni der..

Skrevet

Jeg har Sling Tote fra Fleurville. Veldig fornøyd med den :-) Kanskje ikke den aller største, men vi får med det vi trenger til gullet på 11 mnd. Dersom du kjøper den fra Kiwi Kid så får du den til rundt tusen lappen :-)

Skrevet

Min heter Baby Travel og er skikkelig kjip! :-(

Skrevet

jeg har emmaljunga å den er kjempebra. stor plass. rett slett blitt avhengig he he

Skrevet

Fulgte med en simostelleveske med vogna (bruktkjøp).

Likte den lite, var så slapp og løs i fisken...

Kjøpte heller en stor veske på ellos.no som jeg fyller med alt vi trenger!

Skrevet

Vi ha kjøpt en stellebag på Jysk, 299 kr (tror eg) og den er det et stort rom i, og noen sidelommer inni.Og utenpå er det et rom, og stellematte er "surret" rundt veska. Vi e veldi fornøyd, får plass t det vi trenge foreløpig iallfall :o)

Skrevet

har kjøpt polern og pyret sin koster 500 kr og er sort, kjempe prakisk, er en innerveske med mange lommer som man kan ta ut når babyen er stor og man ikke trenger alle lommene lenger. henger kjemep godt på vår teutonia vogn

Skrevet

Har droppa stelleveske, syns det ser forferdelig ut me ei stor veske dinglende på vogna. Har ei lita snerta veske hvor vi har ekstra strømpebukse, body, to bleier og ei lita pakke våtservietter. Tar ikke plass i det hele tatt, ligger i kurven under vogna hvor den knapt synes og er alt vi trenger. Men har forståelse for at andre kan ha andre behov, kan jo hende vi også får det senere, men akkurat nå er det mer enn nok. En stor veske er bare i veien, og jeg hater å dra på ting..

Skrevet

Jeg har babybjørn hard stellebag, og må innrømme at jeg angrer litt på dert kjøpet... Den er veldig stor og tung uten at det er plass til så voldsomt mye i den uansett! Klumpete både å bære og å ha hengende på vogna. Og hva er nå egentlig poenget med at den er hard? Trodde det skulle være så praktisk... Eneste som er genialt med den er den lille stelleveska som ligger inni! Den har to rom til bleier/våtservietter etc, og en stellematte i plast.

Skrevet

Veldig fornøyd med simo sin. lett å holde orden og det følger med stellematte!

Skrevet

Jeg har Teutonia sin stellebag, og den er jeg veldig fornøyd med! den har glidelåser i siden slik at du kan brette ut lokket og siden til en stellemadrass uten at du må pakke ut noe av selve bagen. Rommer mye, og har passelig med forskjellige rom inni. Vet ikke hva den koster men tipper mellom 500 og 1000.-

Skrevet

Jeg bruker Reisebagen Multibag, fikk den i vervegave i Foreldre og barn. Jeg er såå fornøyd med den, den er liten og lett, har plass til alt jeg trenger og selv om den ikke er så vakker den er gul) så kunne jeg ikke ønske meg en annen stelleveske!! Den har masse smålommer og står stødig på golvet når vi er noe sted.

Skrevet

Jeg er visst den eneste som lovpriser den harde til BabyBjørn. Stilig og nett, ikke slapp, masse rom og stellematte følger med. Kjøpte på tilbud til halv pris.

Skrevet

Åh, så fint med så mange svar! Og linker ;)

Nå ble det jo enda flere å velge mellom, hmm...

Skrevet

Allerhand messenger (tror jeg). Veldig fin, veldig lur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...