sebbe Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Er det noen andre som skal på ultralyd i morgen? Jeg skal på ordinær ul i morgen tidlig og gleder/gruer meg.
SokkeLaila Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 ..nå kvapp jeg til og trodde jeg hadde skrevet et innlegg som jeg ikke selv kunne huske å ha skrevet! Vi heter jo 'Sebbe' begge to!! Jeg skal ikke på UL før 11. april, jeg.. Måtte bare svare deg!
familien kaos- komplett Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 jeg skal på ordinær UL i morgen!! Foreløpig termin er 19 aug. Mye følelser i sving her. Gruer meg veldig, har fått for meg at det er noe galt jeg...tullete, men... I tillegg målte jordmor et mega SF mål i går og utbrøt "er det to eller???", men hun slo det egentlig fra seg da, men lurer jo på hvorfor magen er så stor, hm. På den andre siden så gleder jeg meg jo veldig da, vil se kjønn og deilig å få fastslått at alt er bra, hvis det er det:) gledegruer meg...
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg skal også på UL i morgen. Var på UL i uke 15, det var litt tidlig så jeg måtte få ny time. Men alt så bra ut sist, så jeg bare gleder meg til i morgen. Foreløpig termin 19. aug jeg også, men blir spennende å se om den blir forandret.
Mamman til Georg :) Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Vi skal også på ordinær UL i morgen Er kjempespente Har foreløpig termin 19.august, og tror selv at det er ei lita jente Lykke til til dere andre
Jeenie Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 jeg skal på UL i morgen, den 5 i dette svangerskapet... skal sjekke hjertet til lillegutt for å se at hullet i hjertet hans har grodd igjen...
Pottemor og lillemann Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Vi skal også på ultralyd i morgen tidlig, gleder meg mest. Håper de kan se kjønnet og om alt står bra til selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå