Gå til innhold

Bilder av gutten min :o) (prøver igjen......)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fungerte ikke igår, så jeg prøver igjen idag...

Jeg er såååå stolt og vil at alle skal se min deilige gutt, så bare klikk på nicket mitt og ta en titt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint. hvor mange uker er du på vei?

Skrevet

Takk:)

Der e han akkurat 18 uker og jeg går over i uke 20 imorgen, så han er nok blitt litt tykkere nå:)

Har du bilder? Hvor langt er du på vei?

Skrevet

er 13+4 idag og har ikke bilde desverre!, har UL i uke 18 . hadde en MA i juni, så håper det går bra denne gangen.

Skrevet

Hei:)

Det er jo ikke lenge til uke 18 da - 4 uker går fort! :)

Da må du legge bildene inn så vi får se.

Har også hatt en MA i uke 11 for 2 år siden og har vært redd for det samme denne gangen. Det er ikke noen god følelse, men det skal nok gå bra skal du se:)

Vår lille gutt i magen min kom til oss nå etter 5 prøverørsforsøket, så vi er ganske høyt oppe egentlig og syns det er nesten litt vanskelig å forholde seg til alt dette....men han er jo så virkelig og nydelig, så jeg er såååå stolt og vi gleder oss utrolig mye!

Lykke til videre i svangerskapet!

Klemmer fra oss to;o)

Skrevet

Saa flotte bilder!!! Saa kjekt!! hehe.. ble kjempe gla paa dine vegne naa! :) Etter saa land proevetid saa var det VEL FORTJENT hehe!

Oensker deg maaasse lykke til videre med den lille prinsen!!

Skrevet

Så bra bilder! :) Så at du er fra Stavanger. Jeg har etterlyst andre som har termin rundt min termin fra stavanger men ingen respons, hehe.

Jeg har termin 17 august og venter også en prins :)

Hadde vært koselig å følge hverandre her på bim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...