dritgrei hei hei! Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 sånn masse masse masse..... jeg har aldri sett det før jeg.... eller joda, men da var jo dritgreigutten to år..... hun er jo bare baby.... men hun er blid, det har hun vært i hele dag, og hun ville ha litt morsmelk nå, så hun er vel ikke alvorlig syk, men stakkars babyen. har dere hatt omgangssyke på babyene, og kan de få det og er det greit og går det over og må jeg være våken hele natten for å passe på at hun ikke drukner? lille babyen min, hilsen fru bekymring som tror det værste først.... alltid! .....
Anonym8579 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Mathias har også kastet opp skikkelig noen ganger. Skikkelig ekkelt, men han var like fin igjen etterpå
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Linea har kastet opp to ganger de siste 10 dagene. Hun har vært forkjølet og antagelig har det bare vært hennes måte å få opp slim fra lungene på. Små babyer klarer ikke å hoste opp slimet. Kan det være det som skjedde med datteren din også? Er skikkelig guffent, ja. Hun har kastet opp en gang i forbindelse med vaksine også. Det var første gang og heldigvis var mannen min hjemme. Når hun kastet opp nå så var jeg liksom ikke så "fersk" på det. Jeg lot henne få litt mer mm når hun kastet opp sist og så sovnet hun helt fint etterpå. Følte liksom at jeg måtte passe på henne hele natten, men når hun ikke kastet opp noe mer før jeg la meg så tok jeg det med ro. Du hører det hvis hun kaster opp igjen nå som du er litt obs.
firemerkersmør Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Min også. Helt utrolig "sprut-spy", og jeg ble ned-spydd 3 ganger på en dag :-( Omgangsyke, men er ikke helt bra enda, etter 6 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå