Gå til innhold

Noen som vil vise drømmekjolen sin? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste problemet med den er at jeg ser for meg at jeg ikke har kropp til den... Har litt kraftige hofter i forhold til overkropp, og da er det vel best med noe som skrår ut fra livet.

Skrevet

den var fin, men man må ha kropp til den.. hmm må liksom finne kjole til kroppen å det ser man fort..

har du prøvd den eller?

Skrevet

Kjolen min vil jeg ha helt for meg selv - så den få nok ingen se nei... I alle fall ikke før etter bryllupet eller rett før... Uansett, synes drømmekjolen din ser fin ut :-) Tror ikke det er så farlig med brede hofter dersom du har brede skuldrer også, men er har du pærefasong så tror jeg ikke den er noen god ide. Dessuten så skrar kjolen ut rett under rumpa, noe som betyr at du må ha lange ben for at det skal bli pent. Denne fasongen gjør nemlig bena dine kortere.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd den nei, så det er litt risky. Og ikke noe lange ben heller...men dama i butikken mente jeg ville bli fin i den. Og jeg håper da det...hvis ikke får jeg finne noe annet raskt som F.

Skrevet

http://www.alfredangelounitedkingdom.com/index.cfm/fuseAction/COLLECTIONS.productDetail/fromAdvancedSearch/0/productID/f5179334-c44d-492f-b84d-5c36a77575df/categoryID/32e5a88c-cbf1-498f-afcf-dbfca138c5d3

Det blir nok denne på meg. Din var nydelig, men for en kropp den krever. Finnes mange kjoler som er nydelige, men jeg velger etter kroppen min. Den jeg har valgt er en fasong som kler meg, og siden vi ikke er sikre på om vi skal ha så stort bryllup, ser jeg for meg at denne passer uansett form på bryllupet.

Skrevet

Det kom error når jeg gikk på den linken din:(

ville se kjolen du liker. Er overalt selv på nette for tiden for å finne meg en kjole, men har ikke funnet en jeg liker enda.

Skrevet

Det innlegget var til koseklumpen:)

Skrevet

Fjern de to mellomrommene som kommer i linken når du har limt den inn, så kommer kjolen opp.

Skrevet

Hmm...ble litt mye kropp her...jeg har en ganske vanlig kroppsbygning, men blir litt nervøs når alle sier man må ha DEN kroppen da :( Hva mener dere er DEN kroppen. Vekt, str....?

HI

Skrevet

skulle ikke være anonym, det var meg her oppe :)

Skrevet

SjokoladeIS:

Vet ikke åssen du ser ut, så det kan jo hende du ser helt "smashing" ut i den kjolen! :-) Kjolen var i alle fall råfin, og jeg skulle ønske jeg hadde en kropp til å bære en sånn kjole. Man finner fort ut om kjolen er kledelig dersom man prøver den, så er det greit å ha med noen som kjenner deg godt og som du tåler å høre sannheten fra når du prøver. Og ikke minst er det vikitg at DU kjenner deg fin i kjolen! Kler du kjolen så kommer du til å bli fin i alle fall. Lykke til!

Skrevet

Den kjolen der synes jeg er kjmpefin, har tenkt litt på den selv. Men er litt usikker. Hm. :)

Skrevet

Dere må foresten ta en titt på Sincerity Bridal om dere kan.

Utrolig masse flotte kjoler der :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...