nick_344485 Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Datteren min har eksem og antydning til melkeallergi. hun er fem måneder og jeg fikk beskjed om å begynne med litt maisgrøt til henne nå. Men på pakken står det jo at det er spor av tørrmelk. hva vil "spor av" si? kan jeg gi det. Går selv på melkefri diett nå i håp om at kløingen hennes ksl gi seg men det er vel litt bortkastet hvis jeg gir henne grøt med melk?
Nicita73 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Det finnen en grøt som heter Sinlac, den er laktose og melkefri, den er også søtere, så den ble godt motatt her:)
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Datteren min fikk rødt utslett rundt munnen etter å ha spist grøt som inneholdt melkepulver. Utslettet varte ca 1 time etter at hun hadde spist. Jeg begynte derfor å gi henne grøt fra helsekost-forretninger. Grøten blandes med vann og inneholder ikke melk. Finnes i smaker som hirse, ris,spelt og fullkorn.Kan legge til at datteren min etterhvert begynte å tåle grøt med melkepulver(fra 8-9mnd alder) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå