Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Okei, her er mine symptomer (de som skiller seg ut fra mine "vanlige" TRsymptomer) Skikkelig ømme bryster m stikkinger Mørkere areola (tror jeg) Mye kremte utflod Litt murring Munnsår (kom i dag) Trøtt Meeen er enda 6 dg til ikm........................... =0/
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Hei, har absolutt ingen symptomer IKM om 3 dager... hadde forresten en liten blodflekk på papiret for 2 dager siden, noe jeg aldri har hatt før IKM før... hmmmm ser det vel heller det som et negativt enn positivt tegn. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 ømme pupper stikkinger i nedre del kvalm svimmel rar utflod d e dæm æ e vant me,lykke te alle sammen:) lure på en ting sjøl å,kan æ bi gravid i uka her når æ har ikm neste uke en gang? har tatt eggløsningtest men forstår veldi lite egentli!
L<3E<3 Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 mye utflod luft i magen kramper i magen stikking i magen av og til.. slitn har ikm til helgen! håper det har klaffet!:)
Rakri Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 - Brystene har vært ømme lenge (ved bruk av pergo og puregon), men nå er det en "stinglignende" følelse i dem. - Veldig trøtt - Må opp på do flere ganger hver natt - Ektremt god luktesans Men fortsatt fire dager igjen til IKM....
Høstmamma27 Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Heihei IKM for 3dager siden,fortsatt ingenting av TR Mine symptomer: svimmel kvalm stikning på sidene vond korsrygg verking/stikning ved halebein ømme bryster tydeligere blodårenett på hals og nedover til brystvortene Oppblåst mage, buler noe ut fra underlivet, ganske stram følelse og føles litt tungt ut hadde rar TR sist gang, mindre blod enn vanlig og mye spotting innimellom. Blodet stoppet opp,det spotta for ei hel dag også begynte det å blø litt igjen. Blir aldri klok på dette her tatt ørten ganger med g-test og alle viste seg å være negative. Så sitter egentlig bare og venter på om TR dukker opp...noe hun ikke bør gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå