Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Nå er det vår med sol og greie, så det er vel på tide å tenke på nye sko til gutten. Men hvilken merke er bra? Jeg har hittil bare kjøpt adidas, men vil gjerne utvide kjøpet litt. Kanskje kjøpe par morsomme sko med farger og slikt. Men hvilken merke er bra? For siden sønnen min skal avvenne seg vogna, så må han gå en del, og da er det viktig med gode sko.
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Vi hadde Adidassko og Ponnysko,de var veldig solide og gode...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Vi har brukt adidas, puma bundgaard og timberland til småen + noen jeg ikke husker navnet på, er de som passer på føttene hans. Nike har også en modell han passet godt, men de hadde den bare i knall rosa, hehe.
tuppemor-75 Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 jeg synes at ecco har gode sko. vi har brukt ecco til både oss voksne og til vesla. ellers har vesla også brukt geox. det som er fint med de er at skoen puster mer enn vanlige sko. både ecco og geox fåes i morsomme farger og fine mønstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå