Gå til innhold

Flere som skal på tidlig UL?


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Idag er det 8 dager til UL..er såå spent på hva vi får se..Håper så veldig på å få se ett hjerte som slår..eller 2..hehe!! :o)

 

Noen flere som har bestilt tidlig UL?? og evt når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja jeg skal på tidlig ul jeg også, skal til legen neste uke for å få henvisning. Så det blir vel ikke ul før etter påske.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt ul. men fikk ikke før 23 april, så det blir litt lenge og vente, men den som venter på noe godt,venter ei forgjevest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Ja, jeg skal ha UL om 9 dager, torsdag i neste uke, så det blir vel dagen etter deg sikkert!

Er så utrolig spent, er ca 7 uker jeg da. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Skal på ul neste fredag, er da akkurat 8 fulle uker. Får det automatisk hos gyn siden jeg har pcos og har fått litt "hjelp" for å få det til:) Men jeg kunne aldri holdt ut i månedvis før ul! Så jeg er utrolig glad for at jeg skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. skal på UL på mandag, er kjempe spent. Håper å få se et lite hjerte slå.. er da kommet ifølge egen regning 7+4.... er litt nervøs også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg var på tidlig ul for en uke siden, var da 6+1. Fikk se et bitte lite hjerte slå...:) Ellers så det ut som noe som lignet en bitte liten peanøtt. Men absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter! :o)

 

Ja,wini.er 7 + 1 da jeg også..Kjempe spennende..Men blir jo litt sprø av ventinga da..hehe!!

 

Lykke til da jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt UL men fikk bare vite at jeg fikk komme inn innen 2 uker. Men gleder meg enormt mye, det blir gøy og se det lille hjerte banke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte jeg skulle ringe legen på mandag og få henvisning til UL, vet nemlig ikke eksakt termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også:-) Gruer meg litt,for har dårlig erfaring fra dette... Er idag bare 5+4,så må nok vente et par uker,siden hjerte ikke begynner å slå før idag! Fikk beskjed om å ringe på mandag for å få utdelt time.(hos offentlig gyn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på tidlig UL, er det uke 8 som er vanlig? Men hva gjør man da? For man må vel betale selv, men skal man likevel ha henvisning fra lege? Eller bestiller man bare selv? Og hvor? Bor i Oslo... Og må man bestille lenge før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i uke 5+4 pga litt rosa utflod.......Det var for tidlig å se om hjerte hadde begynt å slå..... Det skjer omkring uke 6. Skal til mandag så da blir det spennende. Jeg ringte Volvat på Majorstuen. Kjempeflinke og proffe folk. Kostet 1095,- for en konsult. med ul. Absolutt verd hver ei krone.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...