Gå til innhold

Er det noen fra Stavanger her? :o)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei,

 

Vi bor også i Stavanger! Jeg er selv 30 og har en gullunge fra før som akkurat rekker å bli skolegutt før han blir storebror. :-)

 

Håper vi kan få til treff etterhvert når vi har kommet litt mer i gang. Var kjempekjekt med BIM-treff under forrige svangerskap, greit å bli kjent med noen andre som ikke blir lei av å snakke om vidunderet i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg er også fra Stavangerområdet. Tror jeg svarte deg på forrige "rop", men det ble visst ikke noe mer med oss da:)

 

Er 27 år, og dette er vår første. Foreløbig termin 12. nov, men det blir nok noen dager senere vil jeg tro, da jeg hadde litt sen el. Skal på ul neste fredag, er superspent på det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor litt utenfor Stavanger.

 

Er 38 år og venter vårt første svært etterlengtede barn.

Termin er 13 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, bor og like utenfor stavanger sammen med min samboer og vår sønn som begynner på skolen til høsten. Dette er en utrolig spennende tid, så håper alt går greit. Hadde vært kjempe koselig og bli kjent med flere som skal gå hjemme til neste år, så er gjerne med på bim treff jeg også. Kjekt og ha noen og trille tur med når alle er travel på jobb:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Jeg bor også i Stavanger. Jeg er 29 år og venter mitt første barn. Egentlig er jeg sørlandsjente, og sannsynligvis vil vi flytte tilbake til sørladet etterhvert. Men jeg stortrives i Stavanger og nyter å bo her så lenge jeg "får lov" :) Å ja, jeg har termin 5. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...