Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 æ lure no bare på om det finnes noen alene mødre som ønske kontakt med en alene pappa..ikke min stil å fly på byen for å finne noen,så æ prøve hær.. har aldri gjort dette før.men det virker som det er noen dær ute på dette forum som søker det samme.jeg er voksen,men ung;) glad i natur,kino,lage mat.fiske og jakt.holder meg også i ok form.trur jeg.finnes du dær ute..?
ayla05 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 alltid kjekt å bli kjent med nye mennesker:-) vanskelig å ta kontakt andre steder enn her om du er anonym, men bare send meg en pm om du har lyst:-) liker ikke å legge ut for mye om meg selv her inne.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Lite tips mot ensomhet: Flytt inn i nettby, genial samlingsplass. Kveldene suser avgårde, og man treffer likesinnede, eller ikke fullt så likesinnede. Selv er jeg grizabella der. :-)
Singelmamma og banden Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Sikkert lurt å skrive hvor du er fra også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå