Gå til innhold

Smerter nederst i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt sinnsykt vondt nederst i magen, kjennes ut som kraftige menssmerter... Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda.. dette kan jeg dessverre ikke svare deg med sikkerhet paa.. :( Dytter denne i haap om at noen kan hjelpe deg.. Viss du uroer deg, saa ta en tlf til lege og spoerr... som de sier. det er bedre aa ringe en gang for mye:) Det trenger ikke vaere noe galt.. Siden du ikke nevner bloedninger, regner jeg med at du ikke har d... For viss du kombinerer bloedninger og mensensmerter, saa ville jeg kontaktet lege.. Men det er normalt aa ha kraftige smerter i magen pga. at livmoren vokser og strekker seg. Skal jo lage plass til den lille inni der. Jeg har selv hatt dette.. Det er fryktelig vondt, men helt normalt.. Se om du faar noen flere svar her.. viss du forsatt foeler deg usikker, ring en lege.

Lykke til! :)

Skrevet

ringte akkurat opp til sykehuset og fikk snakke med en jm der opp, så nå ligger jeg rett ut med varmeflaske.. fikk beskjed om å logge i ro et par timer for å se om det går over.. visst ikke skulle jeg reise til legen..

Skrevet

ja hadde noen syke smerter i magen som kom å gikk.... å det var av alle ting en soppinfeksjon.... har hatt sopp før å det ligna ikke akkurat på det, men fikk pille for det å nå er det borte..... så kan jo være det å....

Skrevet

Godt du iallefall fikk snakket med noen.. Haaper det bedrer seg litt naa som du faar slappet av. Lykke til, og god bedring!!

Skrevet

Når leddbåndene strekker seg, kan dette være ganske vondt, så ikke umulig at det er dette du kjenner på:OD

Skrevet

Jeg får vondt hver gang jeg bøyer meg jeg, men tar det egentlig ikke så seriøs, tenker det er at livmora som blir strukket litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...