Gå til innhold

Fisken og Charlotte!


Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ingen fler som skriver seg på lista jo.... :(

Så jeg har ikke bestillt bord..

Men skal vi møtes imorgen likevel? Kan jo hende det kommer noen selvom de ikke har skrevet seg på den siste listen og da.... men men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kan vi ikke det da. Kan jo hende folk dukker opp likevel! Skal vi bare møtes utenfor peppes?

 

Mulig folk bare er treige å lese her inne *;)

Skrevet

Ja er ofte det ;o)

Møtes utenfor eller inne?

Gidder ikke bestille bord jeg da, virker jo ikke som vi trenger holde av plass til 20 stk liksom, he he ;o)

Skrevet

Utenfor!

 

Hadde sett litt småteit ut om vi hadde bestilt et stort bord og endt opp der alene *;)

 

Meen. Sender deg nr. mitt på en PM, sånn i tilfelle du plutselig skulle ombestemme deg eller no. Treff med bare meg selv blir litt for dumt!

Skrevet

He he da står vi utenfor kl 13.00 vi!! Sees!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...