Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Det er jo ingen fler som skriver seg på lista jo.... Så jeg har ikke bestillt bord.. Men skal vi møtes imorgen likevel? Kan jo hende det kommer noen selvom de ikke har skrevet seg på den siste listen og da.... men men...
Fisk med CV Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Ja, kan vi ikke det da. Kan jo hende folk dukker opp likevel! Skal vi bare møtes utenfor peppes? Mulig folk bare er treige å lese her inne *
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Ja er ofte det ;o) Møtes utenfor eller inne? Gidder ikke bestille bord jeg da, virker jo ikke som vi trenger holde av plass til 20 stk liksom, he he ;o)
Fisk med CV Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Utenfor! Hadde sett litt småteit ut om vi hadde bestilt et stort bord og endt opp der alene * Meen. Sender deg nr. mitt på en PM, sånn i tilfelle du plutselig skulle ombestemme deg eller no. Treff med bare meg selv blir litt for dumt!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 He he da står vi utenfor kl 13.00 vi!! Sees!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå