morra di Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har en gutt på snart to måneder og er så redd for å gå ut med han. Dvs, ikke på tur. Der er jeg ganske flink - går lang tur hver dag. Men jeg tør ikke gå på kafè og sånn, og vil helst ikke gå på besøk til noen heller. Er så redd han skal begynne å hyle og bråke og at jeg ikke skal få roet han ned. Skulle ønske jeg kunne bli litt tøffere snart.. :-(
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Da er vi to! Jeg håper det går seg til, hittil er jeg glad de gangene vi får gått lange turer (hun har en del magevondt) men cafe...tja skal på treff neste uke så da må vi jo bare. Gruegleder meg ;-) Go for it sier jeg bare. Start med en skikkelig kjapp tur hos bakeren på kjøpesenteret eller et annet sted hvor du bare kan gå kjapt om det går gæærnt, og jobb deg oppover. Få med deg noen, det er bedre å være flere enn å være alene når hylinga starter.
melinda Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Har det sånn jeg og, men man må bare prøve. Jeg tenker endel på ammingen da, ammer helst hjemme med ammeputa mi, føler det blir melk og gulp overalt uten den...ikke så gøy om man f.eks sitter i sofaen på besøk hos noen eller på kafe med masse folk.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jenta mi er 6 mnd, og jeg er fortsatt redd for at hun skal begynne å gråte! Klarer ikke mer enn ett "oppdrag" om dagen, og da mener jeg ikke turgåing, men besøk/handletur/helsestasjon. Det er ytterst sjeldent at hun faktisk begynner å gråte, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så redd.
morra di Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 Hm...kanskje jeg også skal driste meg til et treff til uka. Er jo bare å stikke av igjen hvis det skulle bli for gæli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå