Gå til innhold

Arrrghhh!!!! Dustelege!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp vært på kontroll nr to. Er 15 uker i morgen. Er ganske bekymret av meg og ser liksom frem til disse legebesøkene for å få en bekreftelse på at ting ser bra ut. Legen gjør sikkert det hun skal, måler blodtrykk osv, men bare mumler for seg selv og forteller meg ingenting. Bare sitter der og noterer. Hjelper ikke om, jeg spør om noe, får bare vage mumlesvar. Sleit sist svangerskap med kynnere, ble sykemeldt og fødte 1mnd for tidlig.Disse kynnerne er i gang allerede nå. Fortalte henne om mine bekymringer og om forløpet sist. da jeg var ferdig spurte hun bare; vil du jeg skal sykemelde deg? NEI TAKK!!!! Jeg vil bare at du undersøker meg og forteller meg om alt er i orden! Ba da om henvisning til gyn på sykehuset, noe jeg selvfølgelig fikk. Spurte om hun ikke kunne ta SF mål, det ville hun ikke. Jeg ville jo bare at hun skulle sjekke at ting vokser!

Ahhhh...blir så frustrert! Alt er sikkert bra siden hun ikke sier noe, men kan hun ikke si det da? Hver gang jeg går derfra er jeg så skuffet at jeg mest vil grine! Måte bare få ut litt frustrasjon! Ikke sendte hun henvisning til UL heller og det er vel strengt talt på tide eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hørtes jo merkelig ut. Kan du ikke prøve å bytte lege?

Skrevet

he,he høres ut som helsedoktoren min dette her:-)

Skrevet

Huff ja, hun hørtes ikke så kjekk ut. Man vil helst ha en oppegående lege som forklarer hva hun gjør og hvorfor. Synes vel min lege også er litt "kjedelig", det har vært mye mer opplysende å være hos jordmor!

Men når det gjelder symfysemål, så sa legen min at de strengt tatt ikke brydde seg om å måle før man kom i uke 20, for det var så utrolig individuelt fram til det. Så sikkert derfor hun ikke målte. Men hun kunne jo forklart det da!

Skrevet

Bestill time hos jordmor istede da:o)

Skrevet

Mener heksedoktor :-) Kaller henne det, for noen ganger virker det ikke som hun egentlig har helt peil. Men dette er min tredje og jeg lurer egentlig ikke på så mye så det har vært greit. Dessuten er hun tydeligvis glad i barn for hun er kjempe flink med barna mine:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...