Gå til innhold

Åh, så lei av å gå gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alså da 13 dager til termin. Har vært lei kjempelenge, men nå er jeg begynt å bli alvorlig lei. Jeg fikk mage da jeg var 13 uker på vei, og har vært stooor siden. Lagt på meg 20 kg og har vondt både her og der. Prøver å være tapper men det er jaggu ikke enkelt. Møter folk som sier "neimen, har ikke du fått ennå???" Da smiler jeg fint, og sier han/hun kommer nårsomhelstnååå..... og jordmora sier at jeg må bare belage meg på å gå på overtid, for det er gaaanske vanlig.

"@£¨¨$grr@¤#&!||', skal ikke gå på noe overtiiiiid... jeg.... nekter"

Klar over at det sikkert er flere som føler det samme nå. Vi vil ha det overstått nå hva? Tenkte bare jeg skulle få klage litt her inne, så han stakkars mannen min fikk litt fred i dag ;) Han må jaggu være tolmodig han.

sukk fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig å vente, for da går jo dagene, timene så sakte, lykke til:)

Skrevet

Hvi sjeg var deg så ville jeg instillt meg på å gå 14 dager over, hvis ikke så blir du enda mer deppa hvis du ikke får babyen til termin. Prøv å få jordmor til å strippe deg litt

Skrevet

Heeeeeelt enig med deg. I dag er jeg skikkelig drittlei. Hvor ble det av denne truende födselen som jeg ble innlagt for for 2-3 uker siden? Hmm, noen andre som har fått den kanskje? Huff, det er ikke det at jeg önsker egentlig å föde nå, har enda 4 uker igjen, og jeg tror nok at det beste for han er å bli der litt til, men når det å snu seg i senga/sofaen er et halvtimes prosjekt pga bekkenlösning, man risikerer å tisse på seg av den minste ting(takk for at truseinnlegg er oppfunnet), magen er i veien uansett hva du skulle gjöre, vet at innsmöring nedentil er bra, men fader for et prosjekt det er, nattlige tisseturer tar en evighet, spesielt når vi driver å pusser opp leiligheten og alle ting står inne på soverommet, noe som medförer at jeg må klatre over 2 puser og han som ligger i senga, for å komme meg ned på gulvet, for på min side er det for fult, osv. Tenk så deilig det hadde värt om graviditeten kunne ha blitt delt litt på? At denne uken tar jeg den lille i magen, men neste uke tar han han. Det hadde värt noe, kunne ha fått slappet av litt sånn når man trenger det mest.;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...