Gå til innhold

Noen tips til meg ang. bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei!! Gutten min tissser og bæsjer ut av bleia hver dag! I dag har han tissa seg ut tre ganger allerede,.. Oppover ryggen..

Vi har prøvd libero 5-8kg, pampers baby dry 4-9 kg og pampers active fit 4-9 kg. Og gutten vår er 7 uker og veier 6 kg.

Noen tips?? Andre bleier som kan holde kanskje? Slitsomt å måtte skifte body nesten hver gang vi skifter bleie...

Og ja, vi passer på at tissen hans peker nedover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter ikke bleien ordentlig på han eller?

Skrevet

Passer lidl-bleiene til så små? trodde de bare hadde større størrelser. I så fall, kanskje jeg skal prøve.. Er de bra?

Skrevet

Pampers Active fit nr.3 funker knall til jenta vår, hun er 11 uker og litt over 6kg. De få gangene vi opplever lekkasjer så har hun drete så eksplosivt at ingen bleie i verden kunne greidd å tatt unna... men med pampers er det viktig å "brette ut" bleien veldig godt når man har den på.

Skrevet

Passer du på at tissemannen ligger nedover i bleia? Hvis ikke tisser han ut av bleia. Men det passer du sikkert på. Vil anbefale deg og gå opp en bleiestr. Det hjalp her når jenta bæsja oppover ryggen!

Skrevet

lidl bleiene strter på 4kg- ..... billig og bra, verdt å prøve , koster 29 kr for 56 bleier,

Skrevet

coop-bleiene er også billige og gode!

prøv en størrelse større enn du har brukt til nå! Maxi...?

Skrevet

Våres gutt tissa åsså mye utfor. spes på natta. Va våt på ene sia. Hær hjalp det og gå opp en str. åsså syns vi at libro up and go va veldig bra. for da slæpp man tenke på di flippan som ska ligge så perfekt. =)

Skrevet

Vi har jente vi da, men hadde samme problem. Vi bruker nå pampers active fit maxi(4) og har brukt den siden hun var ca1,5 mnd.. Jeg ville også prøvd å gått opp en str, disse kg anvisningene er det bare å "drite" i, spør du meg, for vi brukte 7-14 kg's bleier fra jenta var 4,5 kg vi og de passa mye bedre enn de som var beregna på sånne småttiser.

Skrevet

For oss hjalp up&go bleiene. Litt mer pes å få de på en unge som ikke står, men ingen lekkasje hvertfall..

Skrevet

Vi bruker Lidl bleiene - Midi.

Før Junior var stor nok så brukte vi Libero og Pampers og han tisset gjennom dem.

Men med disse har det skjedd en gang - i morges og da var det bare litt tiss.

De viser også hvor på bleia og når babyen har tisset i bleia - og suuuuperbillige.

Var nå tilbud for en pakke på 60 bleier for 29 kr ellers koster dem vel rundt det fra før av. Er så lenge jeg har kjøpt inn - sambo som har gjort det.

Ihvertfall en av de billigste på markedet og veldig gode.

Skrevet

Takk for mange tips! :)

Jeg får nok prøve en størrelse større ja. Og skal jammen kjøpe meg Lidl-bleier! Så krysser jeg fingrene for at jeg finner noe som passer gutten min snart.

Var visst ikke så lett å finne ut av dette bleie-styret...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...