Totoromammaen Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 ...who wants to practise their norwegian? In writing? I'm trying to learn spanish, and need someone to e- mail with: that is, I'll try to write in spanish, then you can answer in norwegian and vice versa . Anyone?
Acuario Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 HI!!!! jeg snakker spansk så du kan skrive til meg Jeg heter Maria og mail adressesn min er [email protected] Hvor er du fra? er du gravid? Hilsen! Maria
Ladypau Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hi! Jeg er fra Argentina men jeg kan ikke snakke mye Norsk! [email protected] Paula
DelabeB Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Yea...my norsk writing needs serious help, but so does my spanish writing I am afraid . It is my mother tongue, and while I speak it perfectly, I almost never write in it...*hangs her head in shame*--I know, my abuela is on my back about it....on a plus note, I am an English teacher and can certainly help others in their writing [email protected]
primavera08+12 Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Hello there! I'm another spanish speaker. Im from Spain, but I've lived in Norway (Bergen) for the last 5 years, so I'm fluent in Norwegian. We're expecting our first baby in April. What about you? Please, feel free to contact me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå