Gå til innhold

Introdusjon av fast føde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med introduksjon av fast føde? På eldstemann begynte jeg da han var 3 mnd. Lure på om jeg skal ta sjangsen igjen. Eldstemann og også lillegutt er forhodsvis store gutter.. Minsten har hele tiden hatt 4 timer mellom måltidene.. Sist uka har det stort sett gått 2 timer.. Virker som han trenger litt mer enn mme kan gi han nå..Men et ikke om jeg har lyst å begynne så tidlig.. Kan jo være sånn økedager vel? Gikk bra med eldste mann men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme med jenta mi, ligger et annet innlegg om det også her forseten..

hun får grøt av 3 ts grøtpulver nå, så det er ikke mye, men nødvendig. hun hyler etter mat i den tiden jeg bruker og gi henne grøt, og det er bare 1 time etter siste amming, så tydelig at hun er sulten.

gjør som du selv føler for, er han sulten, gi han mat;)

Skrevet

Hei

Jeg synes du skal gjøre som du føler er best for ditt barn jeg. Jeg skal selv begynne med tynn grøt(velling heter det vel) i 4 mnd alder. Har en svigermor som er helsesøster og hvis jeg begynner tidligere tror jeg at jeg får høre det dag ut og dag inn det gidder jeg ikke nei..... He he.

Hva med å høre på helsestasjonen din hva de mener? Mulig han trenger mer mat eller bare har ett økedøgn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...