Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Nå er jeg tilbake fra UL... gjett om jeg var nervøs da... var litt ventetid så måtte sitte ti minutter ekstra. passe nervøs da ja. Så kom jeg inn, fikk krem på magen så satte han på UL-apparatet. og så fant vi h*n med en gang Lå der og nikket med hodet og så stakk h*n tommelen i munnen jeg ble såååå glad... Han zoomet inn på hodet så vi fikk se h*n fra siden, og det var heeelt nydelig. Sjekket hjertet og hodet, alt så bra ut. så fikk jeg se ansiktet... Nyyydelige babyen min! Målte lårbeinet, som tilsvarte 15 uker sa han... Så ser ut som jeg ble satt tilbake en uke. men jaja det bryr ikke jeg meg om Vi fant bare en da, men det gjør heller ikke noe. Jeg er helt i ekstase Nå har jeg vært og shoppet babyklær også jeg... Hehe bare måtte. Fikk ikke vite kjønn men det gjør ingenting:) Men jeg var så opptatt av å se på babyen at jeg glemte å spørre om bilde... Men det får jeg på ord. UL om to uker:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Saa morsomt! Gratulerer! Det er morsomt med tidlig ultralyd--vi var ogsaa paa en foer den ordinaere.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Det hørtes helt herlig ut..! Nei, kanskje det var litt for tidlig for å se kjønn enda..? Hvor mye måtte du betale for UL da?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Er det ikke gøy?? =) Du skriver at dere fant bare en. Hadde du mistanke om tvillinger eller??? Jeg var på ul i uke 9 og jeg også måtte kjøpe litt klær. Gratulerer så mye da =)
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 170 kroner. absolutt verdt det! åååå endelig er jeg helt sikker på at det kommer til å gå bra!
maren blir storesøster `23.07` Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 hei. jeg er så heldig at jeg får ul hver mnd. sett nurket mange ganger fra uke 6 da så vi bare en prikk og etter det bare blitt større og større. og vi vil ikke vite hva vi får, men legen min er så ivrig hver gang...
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Ja er genetisk anlagt for tvillinger, magen har vokst en del og sånn... men ser ut som det bare er en... Å det var såååå deilig å være på UL:) helt morsomt å se den lille bevege på seg der inne. sutte på tommelen og bevege på hodet og sånn.. kjempekjekt!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Så det gikk bra med deg i dag? du fant frem;) hehe... Nå kan du endelig slappe av og kose deg...! Hvordan var han da? Var det slik du hadde trodd? Dumt du gikk glipp av bildet da, men du har no sett nurket=)
Love my kidz Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Hørtes ut som en koselig ul-time ja. Jeg var også helt forhekset over alt vi så, og hjertet mitt boblet over når den lille svingte med armen som om den vinket til oss hehe. Såååå stas!!!! Jeg glemte helt dette med kjønn jeg, sååå herlig var det å høre at det og det så fint ut osv.. samboeren min spurte heldigvis, for han så på meg at jeg var borte vekk tjihi. Vi fikk heller ikke vite kjønn da.. for den lille var litt blyg sånn. Heldig du da som får se den lille en gang til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå