Annie Bailey Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg venter nr 2 og har alltid hatt lyst til å vite hva det er der inne før de blir født. Pga at jeg har et risikosvangerskap får jeg masse ekstra UL så jeg tvilte ikke sist på at jeg kom til å få vite det.. Men neida.. Noen av legene ønsket ikke å se etter slikt, mens andre ikke klarte å se.. Dette syns jeg var litt trist, og det som gjør det enda tristere er at den ene etter den andre av mine venner får vite hva det blir. Og de er kanskje bare på en UL. Er normalt ikke sjalu, men begynte å bli det nå, og slik var det sist også. MEN i dag fikk jeg også vite hva jeg har inne i magen. En gutt. Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg var da legen kunne fortelle og vise meg at dette nok helt klart var en liten gutt. Egentlig må jeg nok innrømme at jeg nok hadde håpet litt på at det var ei jente siden jeg har gutt fra før, men da jeg fikk vite dette så betyr det ingenting lengre.. Jeg er bare så glad!!!
Jeenie Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 gratulerer så masse med gutt i magen... har det jeg også!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Gratulerer!! Jeg har også gutt i magen:)
*RutIetutt* Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Gratulerer så masse med gutten i magen - så flott at du endelig fikk vite det da:o) Tror jeg hadde blitt like lei meg om ikke jm hadde sett kjønnet på ul også. Blir de tette, de to guttene dine? Jeg har en gutt som blir to og en halvt når han blir storebror - sånn sett hadde jeg sett for meg at det ville være perfekt med en gutt til denne gangen - men vi får jente, og da vi fikk vite det ble jeg like glad for det:o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå