Gå til innhold

Nå lurer jeg på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange runder jeg har hatt, der jeg har raidet skapene, funnet deilige kjeks etc, for så å forkaste planen om å trykke dem inn i gapet...?

Fant erstatning i druer...men de fleste av dem har sett bedre dager tror jeg...æsj...

Ny runde i skapene...

Tror dere ikke at det er en hel pakke sjokoladekjeks som roper høyt fra det ene skapet? Og jeg som har lovet meg selv å ikke være et svakt menneske..men det er ikke lett å ignorere noe som ROPER så høyt altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det,og jo mer jeg tenker på hvor flink jeg skal være..desto mer lyst får jeg på alt det gode som finnes,sjokolade,sjokolade,sjokolade,sjokolade.....gi oss styrke:))

Skrevet

Det høres ut som mine skap.

Der ropes det hele tiden,og med min "ammeulvehunger" så lar jeg meg rope på. Hi,hi.. Har ikke viljestyrke til å slutte å kjøpe sånn ropemat heller.

Ja, ja man skal jo kose seg....

Skrevet

jeg vil å ha skap som roper !!!!

mine er det ekko i for tia.

men jeg har gjemt en pose sjokolade jeg ;o)

å den vet baaaare jeg av,hehehe...njam

Skrevet

Sånn er det med mine skap også - det er utrolig mange ting som roper på meg. Dessverre er skapet stadig fullt av fristelser. Skjønner ikke hvordan det stadig kan være så mye godt der når det er så stort svinn. Kan det være meg som kjøper så mye godt hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...