Lille pastill Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hva kan det komme av? Jeg har ikke konstant vondt, men ilinger som kommer og går når jeg beveger meg eller sitter/ligger i en bestemt stilling. Hadde ganske vondt i natt og i dag tidlig, litt bedre nå. Ilingene eller smertene sitter i låret og bare i det ene beinet. Blir litt bekymret for blodpropp og andre alvorlige ting... Litt på tuppa når man er gravid, ja.
MomInUSA Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Vet ikke hva det kommer av - men jeg ville nevnt det til legen, spesielt hvis du er bekymret. Det kan jo vaere at det er noen nerver som kommer i klem av livmoren eller kynner eller hva det naa kan vaere. Det rare er at akkurat det du beskriver - smerter i laar (ene) hadde jeg naar jeg hadde rier sist foedsel. De maatte sette igang foedselen til meg og jeg kjente aldri noe til rier i magen fordi jeg hadde saa forferdelig vondt i laarene at det overdoevet alt - det var som kniver var stukket i laarene og vridd rundt for hver rie og det ble vaere og vaerre ettersom riene ble sterkere. Etter 12 timer endte jeg i ks - men har aldri funnet ut hva det var som gjorde at det var saa vondt i laarene. Har aldri hoert om noen som har hatt det slik, og det hadde ikke legen min heller.... Jeg syns du skal nevne det til legen din - han vil jo la deg vite det om det er noe som boer sjekkes ut. Saa trenger du ikke bekymre deg saann.
Lille pastill Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Takk for svar! Det er sikkert nerver i klem eller noe sånt. Det har bare blitt verre og verre utover dagen i dag, og nå har jeg vondt nesten hele tida. Måtte nesten halte på vei hjem fra forelesning - sikkert et vakkert syn... Jeg tror jeg ringer legen i morgen tidlig, jeg, for sånn her kan jeg jo ikke holde på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå