Superlis Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 ÅÅÅåååå så godt og slippe inn her igjen,heldigvis ser jeg at det er flere enn meg som har hatt litt abstinenser:)) Siden jeg ikke kunne dibbe,det blåste for mye for trilletur..så har jeg lekt husmor. Hat vasket og smurt inn skinnsofaer,laget ferdig kjøttkaker,laget egen mat til knott,hengt opp klær og fått ryddet litt...heldigvis er dibbbb iorden nå...ellers hadde jeg vel blitt helt utslitt!!! Ha en strålende dag videre jenter:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Høres jo ut som en utrolig effektiv dag:-) Det har jeg hatt idag også, akkurat kommet hjem. Våknet kl 6 (noe jeg vanligvis ikke gjør;-), sto opp, dusjet, spiste frokost, leste avisen, sparklet fjes og fønet hår, tok opp lille rosa og stelte henne, frokost til baby og inn i sengen til pappan med henne og en flaske varm melk. Avgårde til jobb, hjem igjen, ut og spiste middag med sambo og baby (de store hadde egne middagsavtaler;-), hjem, rett avgårde igjen til SmartClub med sambo, baby og nabo`n. Shoppe og løpe i ett da lille baby fant utrolig mye gøy å rive ned, deriblant et tårn av bokser i helsekostavdelingen.........hurra, festlig for alle som sto rundt og så på, ikke fullt så festlig for mor & far;-) Hjem igjen, bade baby, pakke ut varer, mate baby, og nå tok pappan henne med seg inn i sengen, halvannen time senere enn vanlig leggetid. Puh...........nå skal jeg slappe av resten av kvelden!! Så det igrunn greit at DIB detter sammen litt sånn dann og vann;-)) Ha en super kveld Superlis (jeg fortsetter å kalle deg det, da jeg synes det nye nicket du fikk av phantis var litt drøyt.......hihihihihi........soperlis;-))
Maud Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har vært borte på seminar fra i går jeg og skjønte lite da jeg logget meg på og så hvor lite som hadde skjedd her inne... Godt å få en forklaring og få bekreftet at vasking fortsatt ikke er førstevalget til damene her inne ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 It ain`t going to happen............ever;-)))
Superlis Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 Thihi super er best:) Høres ut som den maratondagen....utrolig..tror du har vært tårnfrid igjen!! Synes jeg ser prinsesse rosa og alle boksene..hun koste seg sikkert:) Fin kveld til deg også!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Hihihihi..........tårnfrid er opptatt, så det får bli noe sånn som Fjertfrid..........fniiiis.............. Joda, det var litt sånn "saktefilmfølelse" når jeg snudde meg og så lille rosa forsyne seg midt i det pent stablede tårnet med CLA bokser:-) DJEEEEEEEEEZES tenkte jeg og følte at jeg hadde lim under begge skoa:-) Heldigvis var pappan nærmere, så jeg snudde meg tilbake til vogna og nabo`n og sa, kom så rusler vi og later som om vi ikke kjenner de folka der.............hihihihihi...............grei ja;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå