Gå til innhold

Fram og tilbake er like langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke måte på hvor mye vi nå skal ombestemme oss med de siste 3 månedene.. Forrige uke endret vi hotellrom, og i dag ombestemte vi oss med maten.. Hadde bestilt 3 retters, men etter mye om og men fant vi ut at koltbord er mer oss.. Og i og med at vi har mange yngre gjester til maten tror jeg nok dette faller mer i smak.. Vi er ganske enkle av oss, så dette blir nok litt ledigere enn en 3 retters :) Nå begynner jeg å bli fornøyd her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere blir fornøyde på selve dagen er det vel det som er det viktigste :)

Skrevet

så lenge dere er fornøyd, er gjestene fornøyd og det blir en flott dag for alle:o) stemningen har mye å si g da er det viktig at dere føler dere bekvemme.

styrer på vi også, får bare ikke bestemt meg for bordkort og runde eller langbord...

Skrevet

hvor skal dere på bryllupsreise forresten? med eller uten JJ?

Skrevet

Det er en av fordelene med å bare ha 2,5 måneder fra vi bestemte oss til bryllupet skal stå. Rekker ikke å ombestemme oss så ofte da...

Skrevet

Ja, det viktigste er at vi er fornøyde, og det er vi nå :)

Jenny-penny: Har ikke planlagt noen bryllupsreise ennå i alle fall.. Har tenkt å ta en weekend i Stockholm bare jeg og A utover høsten/vinteren, så tar vi en skikkelig ferie neste sommer som vi kaller bryllupsreise.. Tar da med J. Klarer ikke være så lenge uten henne.. hehe.. Skulle gjerne dratt på bryllupsreise dagene etter bryllupet, men tror nok ikke pengene rekker med så langt.. Derfor utsetter vi i steden.. Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...