Gå til innhold

5 åringen har vondt overalt hverdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg mistenker at det er for å slippe barnehagen. Det er vondt i hodet, nakken, magen, tennene , beina osv og det bytter litt på hvor hun har vondt i løpet av en time. Hun leker og løper og herjer så jeg tror ikke vondtene er så veldig reelle. Og jeg hører fælt lite til vondtene i helgen.

Jeg vet det er noen barn i barnehagen hun ikke leker med og jeg har spurt, og de hun ikke leker med krangler hun heller ikke med. Så hvorfor finner hun på alle disse vondtene.

Mannen min sier det er for å få oppmerksomhet, men da søker hun også oppmerksomhet fra de ansatte i bhg-for det hender innimellom at de forteller meg at hun har hatt vondt her og der.

Jeg har 3 barn å fordele oppmerksomheten på, og i det store og hele så tror jeg jeg deler ganske bra.

Hun hadde litt sånne vondter i forrige bhg også, men ikke så ille som nå.

Eller er frøkna rett og slett en "drama queen"?????

Noen som har tips til grunner eller hvordan jeg skal takle alle vondtene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var egentlig litt trist å lese. Siden hun ikke har vondt i helgene, så har du kanskje rett i din mistanke at det er relatert til barnehagen. Dette er noe jeg ville ha bedt om et møte med barnehagen om umiddelbart. Er du bekymret skal dette tas alvorlig. Det at hun ikke åpenlyst kranger eller sloss med de andre barna behøver ikke å bety at hun ikke opplever noe i barnehagen som ubehagelig, men la oss nå håpe at det ikke er slik da. Du må være 100% sikker på at jenta trives i barnehagen! Etter møtet, be om daglige rapporter fra personalet på hvordan hun har hatt det.

Håper det går bra for dere!

Skrevet

Igår snakket jeg litt med frøkna og spurte om hvordan det var i bhg- Fint, men kjedelig var svaret.

Jeg skal ta og høre etter litt bedre i helgen, for å høre om hun sier noe om vondter da.

Og vi skal snart på foreldresamtale og da skal jeg ta det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...