Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Er kjempe plaget med smerter i ryggen særlig når jeg går, eller skal reise meg opp. Var hos legen idag, hun sa det ikke var bekkenløsning, men kunne ikke gi meg noe konkret svar på hvorfor jeg har vondt, eller hva jeg kan gjøre med det. Har vondt på venstre side, akkurat der bukselinningen går. Smerten sprer seg til rygg, og nedover venstre ben når jeg går. Er det noen andre som opplever slike smerter? Jeg er 25+4
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har akkurat samme plagene bare på høyre side.. jeg var hos legen i går og ble sykemeldt pga bekkenløsning. Det verker kjempe masse når jeg går, sitter og anstrenger meg. Jeg hadde også litt høyt blodtrykk. Er sykemeldt 100% denne uken og 50% deretter.
*juligutten* Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Heisann! jeg også har kjempe vondt i ryggen,spess v side,åsså stråler det ned i foten,lurer på om jeg må ta en tur til legen snart,får jo ikke sove og fungerer dårlig på jobb:( ble du ikke sylkemeldt????
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Ble ikke sykmeldt nei. Legen sa bare at jeg skulle prøve å tøye. Ikke særlig mye hjelp i det akkurat... Tror jeg skal gå til fysioterapaut eller noe sånt, for å finne ut hva det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå