Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Er det noen som har vært og kikka der i det siste? Er veldig lenge siden jeg har vært der nå, og syntes de hadde veldig lite utvalg i begynnelsen. Men, kan jo hende de har fått inn noe mer nå. Noen som vet?
bokormPåOvertid Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Ja, jeg har vært der en del... Syns utvalget for nyfødte er veldig lite og stort sett bare rosa eller lyseblått. Str 0-3 mnd forsvinner også i et rasende tempo, tror de bare tar inn noen få eks av hver str. Noen som vet hvor man kan få tak i babyklær (sommerklær) for nyfødte i DUSE farger og ikke rosa el lyseblått? Har en del fint på Melkers i Theresesgt. men å kjøpe alle klærne der blir uaktuelt med det prisnivået.
LaPaysanne Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Exit barneklær har mye i duse farger - i alle fall i hvitt, beige og grønt så vidt jeg husker. Og Lindex pleier å ha mye ok. Prisnivået er behagelig hos begge!
Sommerfugl78 Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Var innom Zara i dag. Det var mye fint til barn, men lite til baby. Og alt var rosa/lyseblått! Så kanskje ikke nøye nok, men så bare én genser/trøye som var nøytral mht kjønn! Men til oss med voksende mager var det mye som kunne brukes. Tror vi er heldige med moten nå i år :-)
mayaya Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Synes Exit og Polarn O Pyret har mye fint, jeg :-)
milva76 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 har bestilt Katvig, Holly's og Ida T fra lilletordivel.no. Litt billigere enn hos Melkers. Kan hente varene hjemme hos hun ene. Hun bor i stikkveien nedenfor Melkers. Veldig god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå