Gå til innhold

Babyklær på Zara i Oslo

Marimekko ♥2 gutter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært og kikka der i det siste? Er veldig lenge siden jeg har vært der nå, og syntes de hadde veldig lite utvalg i begynnelsen. Men, kan jo hende de har fått inn noe mer nå.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært der en del... Syns utvalget for nyfødte er veldig lite og stort sett bare rosa eller lyseblått. Str 0-3 mnd forsvinner også i et rasende tempo, tror de bare tar inn noen få eks av hver str.

Noen som vet hvor man kan få tak i babyklær (sommerklær) for nyfødte i DUSE farger og ikke rosa el lyseblått? Har en del fint på Melkers i Theresesgt. men å kjøpe alle klærne der blir uaktuelt med det prisnivået.

Skrevet

Exit barneklær har mye i duse farger - i alle fall i hvitt, beige og grønt så vidt jeg husker. Og Lindex pleier å ha mye ok. Prisnivået er behagelig hos begge!

Skrevet

Var innom Zara i dag. Det var mye fint til barn, men lite til baby. Og alt var rosa/lyseblått! Så kanskje ikke nøye nok, men så bare én genser/trøye som var nøytral mht kjønn!

Men til oss med voksende mager var det mye som kunne brukes. Tror vi er heldige med moten nå i år :-)

Skrevet

Synes Exit og Polarn O Pyret har mye fint, jeg :-)

Skrevet

har bestilt Katvig, Holly's og Ida T fra lilletordivel.no. Litt billigere enn hos Melkers. Kan hente varene hjemme hos hun ene. Hun bor i stikkveien nedenfor Melkers. Veldig god kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...