liten_passasjer Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Dette er et litt vanskelig innlegg å skrive, men jeg prøver. Jeg mistrives på jobben, og har gjort det en stund. Situasjonen bedrer seg ikke. Problemer både med leder og nestleder, og enkelte kolleger. Høres vel ut som om jeg er en kranglefant, men det er jeg altså ikke. Problemet ligger mye i å ikke bli tatt seriøst. Nå skal jeg jo ikke jobbe så mange månedene før jeg går ut i permisjon (er halvveis i svangerskapet). Jeg vurderer å ta denne mistrivselen opp med legen min, og ser faktisk på sykemelding som en løsning. Jobben tar all min energi, energi jeg føler jeg burde bruke på babyen i magen og på å glede meg til det som skal skje. Er det noen som har noen råd til meg?
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Det første du bør gjøre er å ta det opp med verneombudet på jobben din!
♥lurelure♥ Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Uff, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Jeg har merket meg allerede nå at miljøet rundt meg har mye å si for min egen form og hvordan jeg føler meg. Jeg gruet meg for å si det på min jobb, tenkte på det hver gang sjefen gikk forbi. Jeg fikk heldigvis fortalt det ganske kjapt, da jeg var så dårlig at jeg kom mye for sent.... Bra for meg, han tok det veldig bra og syntes det var hyggelig. Så at du har fått det motsatt på jobben kan jeg tenke meg gjør sitt med båden psyken din og også den fysiske helsen. Det sliter nok veldig. Jeg ville tatt dette opp med legen din, for det er ikke bra for barnet ditt om du har det vondt på jobb. Og hvis du ikke ønsker å komme tilbake dit så bruk permisjonstiden på å søke litt rundt når den tid kommer at du skal ut i jobb igjen. Lykke til, håper det blir bedre for deg....
♥lurelure♥ Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg hører til på 1 tri, men kikket bare innom her litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå