Gå til innhold

Noen som har hørt om klesmerket MARA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt denne ut på skravle, men alle kjerringene (gnekk, gnekk) holder vel til her, så jeg får ta den her også.

Jeg har nettopp skjøpt et par jeans av det merket, som jeg aldri har hørt om før.

jeg synes buksene var fine, men plutselig kom jeg til å tenke på om det kanskje var et veldig kjering-aktig merke?

Er det noen her som kjenner til det merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en genial måte å få damene her til å svare deg....

Fornærme oss med å kalle oss kjærringer...og så tro at noen vil svare deg.*ler*

Ingen her vil vel vedkjenne seg dette merket etter en slik påstand?

Men jeg er sikkert helt "ute", som tror at dersom et plagg er pent på vedkommende som bruker det, og attpåtil likes av brukeren...er vel det viktigere enn hvem andre som bruker det? Kanskje det er derfor jeg foretrekker "modensiden" fremfor skravle?

Skrevet

hehe.

Jeg er nå like moden som de fleste andre her inne, med mine 38 år, så hvis dere andre er kjerringer er jeg det også.

Men jeg vil ikke understreke det mer enn nædvendig ved å bruke klær som bare gamle damer bruker.

Den så da ganske "kul" ut, men jeg er har ikke såååå god greie på sånt.

Men jeg likte dem altså selv, så da så.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om det merket, men nå er jeg heldigvis ikke kjerring heller da.

He he he :)

Skrevet

Om du likte den, og synes den er kul...Da er vel saken grei! *smiler*

Man bruker det man liker, og det kan være at de såkallte "kjærringmerkene" ender opp som det, rett og slett fordi mange yngre enten ikke har råd til dem, eller at de selges til damer med velutviklet smak...

Skrevet

Nei, ikke hørt om.............selv om min fjortisdatter mener jeg er skikkelig kjerring;-)) Men det synes hun jo at alle over 25 år er........

Skrevet

Akkurat som Karomamma så har jeg aldri hørt om merket:) Veit forsåvidt knapt hva kjerringe er heller jeg....hoho..

Skrevet

Hehe.

Nå forholder det seg slik at jeg skal på tur med en ikke så kjempenær venninne som er VELDIG bevandret i moteverden.

Hun har full kontroll over hva som er "kult" og hva som ikek er det, og hun kjører selv en sånn stilig, men voksen stil som ikke er konete i det hele tatt, men bare stilig.

Så kjøpte jeg meg da en ny bukse, og kommer plutselig til å tenke på om hun kanskje i det stille vil himle med øyenen over mitt klumsete valg.

Jada - denne tankegangen er nå ihvertfall ikke kjerringaktig, den er mer fjortis-akrig =P

Skrevet

Tips!

Om du virkelig tror at venninnen din vil innta en slik holdning...ta henne på forskudd...og legg ut om det aller siste og nyeste innen bukser og trend...*ler* Henvis til merket Mara, og si at alle som vet litt om merker og mote vet at dette er det som er "up and coming" og at det er kult å være blant trendsetterne, fremfor etterfølgerne... *skratter* Kanskje hun ender opp på bukseshopping før du vet ordet av det...??

(Men egentlig så tror jeg ikke at venninnen din vil bry seg særlig om buksevalget ditt...for det er vel ikke spesialet viktig? Viktigere å treffe en god venninne, prate, le og dele siste nytt....Tror jeg ville brukt litt energi på å glede meg til å møte henne istedenfor!)

Skrevet

ja, det har du helt rett.

Jeg får fokusere på det som betyr noe her i verden =)

Skrevet

Jeg har aldri hørt om det og det tyder på at det er kult og hipt. Jeg følger nemlig ikke med i den kule verdenen... Håper Phantomet har rett i at dine viktigste kvaliteter i venninnens øyne neppe er buksa!

Skrevet

Jeg kjøpte et fint kort til en venninne her forleden dag, på det stod det:

"When being together is more important than what you do, you are a true friend."

Det kan vel brukes om "what you wear" også.

Ikke bry deg om hippe venninner som mener noe om hvordan du går kledd.

Beauty is within:-)

PS har heller ikke hørt om Mara...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...